26.8.11

selamat | hari | lahir

salam...

sempena bulan puasa ni = bulan 8. ramainya ahli keluarga-sahabat handai dan siapa-siapa saja yang kebetulan lahir di bulan ini setiap tahun. aku nak buat ucapan khas la siket. sweet kan aku cam lisa surihani? aummm~

  1. buat keluarga aku yang tersayang  : KAKLONG(kakak) - ABANGLONG(abg ipar) - KAKLINDA (kakak ipar) - DAK ANI (adek)
  2. buat kawan blogger terkecik yang jauh nun disana...KUCHING : FIEZAH 
  3. buat kawan satu tempat kerja. kakak G***K T***R ( aku takleh mention exactly. nnti dia tacing) so, aku gantikan dgn sign ****....korang paham-paham je la ek : CHIKEBUMBUZZ
  4. tak lupa gak dekat mek klate yang suka layan jiwang ni. MEKSHA (officemate juga) 
  5. DAN.. bagi semua yang hari jadinya bulan 8. orang kata lahir bulan 8 ni. jiwa kental.
aku nak tuju lagu...boleh? dengan ucapan standard aku.......

"SEMOGA PANJANG UMUR - MURAH REZEKI  - DAN SENTIASA DIBERKATI ALLAH S.W.T"

video


pssstttt : selamat hari lahir semua ya. jangan sesedih kalau tak dapat hadiah. *based on experience*. sebab ape? sebab kita kena bersyukur masih ada umur untuk sampai ke hari ini. chill ya !!

7 komen panas:

Chikebum Buzz said...

yer ..makasih ya....x payah la kau nak pakai sign *** la bagai ..Allah tau ape ada dalam hati ko ..hahaha .. dose oi menghine org..x baek..Tuhan marah ..

tp ucapan besday tu time kasih banyak2..thn depan leh ucap lagi .. =P

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : erkkk? kakak. apa akak carut ni sal menghina orang lak. tu pujian la. HAKHAKHAK...jiwa kental gak saya. masih mampo menyakiti..ekekekeke.

ucapan ni khas buat akak tau. penyayang kan saya?auuuuuuuwww suwet~

fiezah91 said...

erkss.. baiknya ko bib. haha. mekaseh2

damha said...

tahniah diatas hari lahir tu...
slmt hari jadi semua ye...
moga2 apa yg diimpikan akan terlaksana...

Cik Bib said...

@fiezah91 : aku mmg baek pon.hahahaha...aummm!happy bezday ya dak kecik.heh....

Cik Bib said...

@damha : hehe...tol tu.moga dorang semua bahgia sumanya...heh.

Cik Mira said...

8.8 jgn lupe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...