29.8.11

salam | lebaran

salam...

ok..da dengar da tadik pengumuman raya dekat TV?
esok da raya. da banyak rancangan TV cerita pasal raya kemaen sedih-sedih.
aku pon tak paham da kenapa asal cerita hari raya je sesedih semua. aiyoyo.
ape-ape pon, aku nak amek kesempatan la nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA.


SELAMAT HARI RAYA YA BUAT SEMUA KAUM KELUARGA-KAWAN SEKOLAH-KAWAN LAMA-KAWAN BLOGGER-KAWAN SEPEJABAT-KAWAN SEKAMPUNG-KAWAN SEGALA MACAM KAWAN LA. YA...AWAK YANG SEDANG BACA BLOG SAYA PUN KAWAN SAYA JUGA. SELAMAT HARI RAYA YA. MAAP ZAHIR BATIN.


aku nak mintak maap la ya kalau sepanjang perkenalan kita...
TERkasar bahasa, TERsilap bicara, TERmarah yang tak kena,
TERtanya tak tentu hala, TERsasul yang tak sengaja.

TERpukul kat mana-mana, TERpekik kat telinga, TERhantuk kat kepala,
TERpinjam harta-benda, TERmoody tiba-tiba, TERngumpat bila-bila,
dan TERmacam-macam lagi yang ada kena-mengena.


psssstttt  :  jangan suka-suka sangat ok. memandu tu berhati-hati.ingat orang yang tersayang. buat yang suka makan tu..sila kawal kalori. makan berpada-pada. *peringatan buat diri sendiri juge*


6 komen panas:

fiezah91 said...

selamat hari raya bib :)

Cik Bib said...

@fiezah91 : slamat hr raya dak kecik...maap zahir batin ya.

damha said...

hye cik bib..
selamat hari raya juga ye...

Cik Bib said...

@damha : hai kamo..selamat hari raya. nak duit raya...hikkksss~

damha said...

nape x dth umah amik duit raye...he3333...saya dok tunggu tau....

Cik Bib said...

@damha : sila tinggalkan alamat rumah yer. nak dtg tuntut duit raya.hehehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...