15.8.11

pink | bunga | ropol

salam..

hai korang. wah...da masuk dua-tiga minggu puasa ni da macam meriah kan?
meriah orang duk sibuk shopping sana-sini. rata-rata status S-H-O-P-P-I-N-G.
dan aku masih lagi belum masuk zon tersebut sebab belom gaji tapi..tapi...
aku sempat la belikan anak buah aku sehelai baju. ekceli dorang ada dua orang. 
ala sapa lagi budak dua orang model blog aku ni ha. asek-asek kua muka deme duk posing.

so, aku telah sepakat dengan akak aku sorang lagi membaikkan hati belikan baju raya deme.ok..selama ini disebabkan aku tiada anak melainkan anak tekak.aku tak dulik baju raya kanak-kanak. tapi...tadik aku belikan baju kebaya kanak-kanak...umangaaaaaaaaaaaiiiiiii~

kadang-kadang, harga baju kanak-kanak lagi mahal ok dari baju orang dewasa macam aku. tapik takpe. setahun sekali boleh la ATAM layan kome. kalau setiap hari. kurus atam dibuatnya. tu gambar duk fitting baju. mujur ngam-ngam.


psssstttt : untungla jadi budak-budak sekarang ni. zaman aku dulu tahun ni baju raya kakak aku. tahun depan jadi baju raya aku.....ini bukan iklan BERSAMAMU. ok bai....


10 komen panas:

missSenget said...

aku jumpa baju ni semalam..

macam nk beli untuk diri sendiri..

ok tak?

mcm comel je kan aku pakai..

muCux said...

anak kak yati?chumeLLL

misz sheyla said...

baju budak2 memang mahal pade baju org besar..hhahahaa

Cik Bib said...

@ missSenget : Nget...ko jangan mengada la.mmg la ko jpe baju ni. tapik ko tak jumpe saiznye kan?HAHAHA....

Cik Bib said...

@ muCux : haah weh ain. ni anak kak yati la....sapa lagi model blog aku.HUAHUA....

Cik Bib said...

@misz sheyla : tu la pasal...mahal boleh tahan baju bebudak..hikksss~

dak kecik said...

baiknya atam. nak jugak baju raya. hahaha.. weh apasal dua je? yg lain ko x belikan?

Cik Bib said...

@dak kecik : yang laen suruh mak memasing la beli. dorang ni bagi spesel siket sebab-sebab tertentu..hikkksss.

Zam Spyder said...

baeknya atamm.. hikhikkss.. ^_^

cik bib, kalo nak jimat leh la minx baju raya kakak tegar kamu yg lama2, dia pun rasanya dah xmuat pakai tu..
muahaha.. =p

Cik Bib said...

@Zam Spyder : HAHAHA....ishk kamo ni tabaek cakap begitu. nanti kecik hati-peparu-duodenum kakak tu..da xmuat nak masuk dlm badan. ekekeke...

tapik cantek gak idea tsebut.huahua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...