4.8.11

misi | laksa | sarawak

salam..

gambar ni aku pinjam google. #gambar hiasan#

aku bajet sabtu ni nak buat LAKSA SARAWAK.
aku ada minta orang tu resepi berkala. macam tulis la kan.
tapik dia bagi aku resipi manual guna ym..kan @dak kecik ?
dia memang suka maenkan perasaan aku. aku minta dia resepi. 
dia boleh cakap ym je. aku da la cepat hilang ingatan bab resepi ni.
aku nak resepi weh...jangan asek nak buat tutorial je ek. resepi aku mana?

cepat la tuliskan & bagi resepi tu. email kat aku. aku nk print out.
yang aku ingat. kena ada gas+periuk+santan+pess laksa sarawak+togeh..
HAHAHAHAHA.....aku admirer laksa sarawak mak dia buat. sedap woh.
mak dia masak, aku tidor. dorangla tak kejotkan. so, dorang la salah~hiks~
jangan biarkan aku diselubungi misteri dalam misi laksa sarawak ni.


psssssttttt : aku semangat nak masak laksa sarawak merupakan satu keajaiban dunia dan menyebabkan ianya telah menjadi lapan keajaiban semuanya di dunia ini. ok bai~


12 komen panas:

missSenget said...

pon..pon..

cik bib..jemput aku kt tbs sbtu ni..

aku nk mkn laksa srwk..

Hany Annie said...

ko x wat sbtu ni..siap ko!! haha.

tricksrex said...

wehhh dak kecik da kasi resipi roger aku tauuuu

ZaNa aDieyZa said...

kalau dah siap nnti, boleh la hntr laksa sarawak ke rmh zana yer.. hihihi

fiezah91 said...

erksss..wakakaka. aku ingat laksa ko dh menjadi.cessss..wakakaka.. ye laa..nanti aku tulis

Cik Bib said...

@Nget : ko xabes-abes dgn TBS ek.japg aku tnya mana TBS tu ko xingat ek?cissss...

Cik Bib said...

hany : yela..nak buat sabtu ni.ko jgn mengada nk g dating lak.igt senang nk tgok aku masak.haha....

Cik Bib said...

trex : ko tau x sampai la ni haram jadah dia nk bagi aku resepi.mencik tol aku tau kt dak kecik tu...

Cik Bib said...

@zana : boleh..boleh..bagi sini alamat.ala,baru nk try buat.da jadi nnti ajak zana dtg raya uma ek.haha...

Cik Bib said...

@fiezah91 : kalau kau jpe dak kecik tu ko blasah dia.dia suka maenkan prasaan aku.sampai la ni aku tggu email resepi dia.cissss....

p[A]n[A]d[0]L© said...

wehh, jan lupa pos tuk aku gak..
xde, siap ko..hahaha

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[0]L© : da kenapa nak kena pos tuk kau pulak pan? mengada sungguh.

baek ko suh mak dia je poskan tuk kau.dekat siket.chait...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...