31.8.11

maap | maapan

salam..

yeayyy..hari raya wajeb la bermaap-maapan kan walopun korang rasa korang tu sesuci embun pagi kejadah.takde maknanya. bermaapan tu kan leh mengeratkan lagi ikatan silaturahim sesama kita. ewah~ ape yang aku tak tahan dari gelak tawa time kanak-kanak mintak maap. ayat masing-masing kelakar. tatau aku nak maapkan ke tidak..huhu~


IKHMAL, 14thn - mintak maap atam kalau kita ada sakitkan hati atam ke, guna laptop atam lama-lama. kita degil tak dengar cakap atam ke. minta maap ya. *oh..laptop aku jadi isu*

ADAM, 11thn - selamat hari raya atam. kita minta maap kat atam kalau ada salah silap, malas pegi kedai. halalkan la makan minum kita. *slalu kena marah dgn aku sbb suh pegi kedai malas..ucapan maap pon pasal kedai.HAHA...*

WAWAN, 9thn - mintak maap atam ! *oh, sungguh tiada perasaan disitu.nak angpau je la tu*

AMINUDDIN, 11thn - atam, minta maap ya atam kalau ada salah silap. selalu senyap je. tak cakap. halalkan makan minum ya atam * haha..aku selalu marah sbb dia senyap je*

TASHA, 9thn - atam, minta maap kalau ada salah silap. * suara dia amatla slow sampai aku dengar tu je. tapik aku rasa dia ada sebut banyak lagi. HAHA...*

ZAFIRAH, 7thn - atam, kakak minta maap sebab selalu main barang make up atam, kakak selalu main nakal-nakal. *HAHA..dia ni mmg perosak make up aku..grrrrrrr*

NAJIHAH, 5thn - camat hari raya atam. adek minta maap kat atam. cebab adek maen barang atam celalu. *sama ok ucapan maap dia dgn kakak dia. sabo je la...*

MIKHAIL-SABIHAH-IZUDIN-ALISYA-ZULAIKHA = mereka ni masih kategori kanak-kanak yang tatau pape lagi. duit raya pon maen bagi kat emak dorang je. takpe la, pesanan dari atam...jangan nakal-nakal. kalau tak, atam cubit...huhuhu~

QAYYUM - anak kembar aku yang baru umur setahun lebih. pon belom tau ape erti bermaap-maapan. nanti kitorang balek kampung malam ni. kitorang kecohkan keadaan ya..NANTIKAN!


psssstttt  : uik..sungguh saket hati melihat kanak-kanak kira duit raya depan mata. kenapa perlu kira duit raya depan mata aku ek? oh tidak! tidak!


10 komen panas:

Anonymous said...

hai atam!!
maafkan saya jgk ye..selalo kacau atam time kat keje...ym saje kojenye...hiihhhiih


sy sab

Chikebum Buzz said...

atam... saya pun nk minx maap sbb atam selalu kutuk saya... pastu sy nk mintak maap lg sbb sy comel dn baik ht.. mintak maap yer ayam....eh..ayam lak.. ATAM...
:Patam... saya pun nk minx maap sbb atam selalu kutuk saya... pastu sy nk mintak maap lg sbb sy comel dn baik ht.. mintak maap yer ayam....eh..ayam lak.. ATAM...
:P

damha said...

hye atam!!
maafkan saye ye andainya ade salah n silap...*_*

Mohd Azrul Aziim said...

nice.. kiut la budak2 kan? kat kampung saya deorg dah xmo makan, datang umah, terus salam. Nak duit raya je. Sabar je le.

Cik Bib said...

@sab : hekhek..takpe.YM tu namanya release tensen ktika bkerja loh. takde hal punya.ekekeke...

Cik Bib said...

@Chikebumbuzz : makasih la sbb buat entri berkembar dan siaran ulangan kat komen saya ni. ape kejadahnya semua ini? tapik takpe..saya seorg pemaaf dan baekhati..its ok.

Cik Bib said...

@damha : sama la kita ya. maap andai ada salah silap.

Cik Bib said...

@Mohd Azrul Aziim : amboi sedapnya nama dia.hehe..yup, sungguh kiut budak2 tmasuk atamnya..ekekeke.

budak2 skrg mmg mewah2. kalah kte.hikhik.

damha said...

kemanakah cik bib menghilangkan diri...lama x online...he333..
raya sakan nampak...he222..kuih raye ade lg ke...

Cik Bib said...

@damha : hehe..yer, betol tu. raya sakan. takde la...banyak keje siket kebelakangan ni.ececeh...kata da jadi retis.heh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...