9.8.11

kata | semangat

salam.....

lalu-lalang kat sini, tiba-tiba ternampak jejaka idaman hati.
singgah kejap page nyer..tak kesah la kan tau kabar berita dari situ je.
dan....yerrrrrrr, beliau jejaka idaman hati saya memberi kata semangat.
hikkkksss~hikkkksss~



" Kata HAMKA, bila kita diuji maka bersabarlah kerana sesungguhnya ujian itu adalah sebagai musibah disebabkan kurangnya ketaatan kita kpd Allah.... "


pssssttt : marila kita sama-sama menambah ketaatan kepada Allah. terima kasih IM Hassan kerana mengingatkan kekasihmu ini. semoga hubungan kita diredhaiNya. hikkkksss..

10 komen panas:

Chikebum Buzz said...

hahhaha ..GATAL !

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : sokong siket la kakak...ala, kata nk sponsor pelamin saya nnti...haish~

Zam Spyder said...

err.. kene apply imam muda gak la camni taun depan. huhu.. T_T

Cik Bib said...

@zam spyder : sila la masuk imam muda..barula jadi lelaki idaman...yeuuuuwww.

ZaNa aDieyZa said...

ujian daripada Yang Maha Esa harus diterima dengan hati yang terbuka.. semua ujian itu ada hikmah di sebaliknya..

Cik Bib said...

@ZaNa aDieyZa : tol tu zana..hehe. sama-sama la kita menambah ketaatan ya. selamat berpuasa ya.

Aril Lanang said...

haha...high taste gak dak lawa ni...

Cahaya Mama said...

best kn kata2 tu,.ehe,.:)

Cik Bib said...

@aril lanang : hikkkkssss.mana ada pon.tp kalau ade macam IM Hassan ni .Alhamdulillah...ececeh.

Cik Bib said...

@Cahaya Mama : haah...best kata-kata tu.suka .....hikkkss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...