12.8.11

kad | raya | tuuu....

salam...

vrrrrrrrooooooooooommmmm....hhhhheeeeeeeeeekkk (tanda brek moto)

A : bib...ada surat . nah amek ni.
B : oh ye ker? menda surat? kad raya ke? *HAHA..mengharap kad raya betul*
A : erkkk...? mana bib tau ni kad raya? 
B : HAHA...saya maen petik je kot. betol ke? sapa bagi? *soklan bajet cm retis*

pastu aku lari-lari marathon sebab aku lom thumbprint lagik. da la datang lambat. leh lak layan posto pepagi buta. ape kejadnye? HUHUHU...


DEDULU...nak raya,posmen la manusia paling busy. sekarang posmen leh rileks siket sebab zaman sekarang NO MORE TREND POS-POS KAD RAYA. zaman da berubah katanya.

5tahun lepas : PINN-PINN....posto-posto.macik, ada surat ni.
3tahun lepas : truuuutttttt...truuuutttt...10 message received.
wish kat FB   : takde lagi bunyi PINN-PINN & takde lagi bunyi truuut-truuut. semua da masuk Notifications. dahsyat bukan?


pssssstttttttttt : untungla sapa-sapa yang dah dapat kad raya sampai lapanbelas. aku ni ha baru satu je tuk ditatang bagai minyak yang penuh. siapa nak pos kad raya. nak alamat,PM la yer. HAHA~ *sungguh meminta-minta. apekah? * HAHAHA...

14 komen panas:

p[A]n[A]d[O]L said...

aku pun nak jgk! ;p

missSenget said...

hai cik bib LAWA..

k bai..

L said...

anda seorang yg pemarah?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html

Chikebum Buzz said...

nak kad raye !!

dak kecik said...

kad raya aku???

tricksrex said...

wey nak jugak!

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[O]L : ko nak menda? kad raya? bagi dulu aku kueh bahulu.ekekeek....

Cik Bib said...

@missSenget : Nget...da kenapa ko nak berhai-hai ngan aku lepas tu bye..?CHAITTTTTTT....

Cik Bib said...

@L : aiyakkkkkkk...ya loh, saya seorang yg pemarah dan juga peramah.hikkkkssss~

neway, thanks singgah sini.phiwittt..

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : kakak...nak kad raya. tolong jahitkan manik tuk saya dulu.hukhuk....

Cik Bib said...

@trex : HAHA...ko nak ek. nanti aku bagi ek. eh..apesal aku jwb kemaen sopan camni ek?HAHAHA...

Cik Bib said...

@Dak Kecik : huhu...ala, ko selalo marah-marah aku. takmo bagi ko...huhu.

damha said...

saya nk pos kad raya kat habibah le...he333..*_*

Cik Bib said...

nak pos kad raya?yeah....PM la kat FB..hikhik.yeah..duit raya skali ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...