17.8.11

iftar | with | artis

salam..

adakah kesian sebab aku tidak pernah berbuka diluar selama ini?

"pelik? sangat pelik? kedekut la tu...? xde BF la tu nak ajak buka pose sama"

ooiiittt....ooiiitttt.....jangan nak buat fitnatun hasanah la weh di bulan Ramadhan.aku bukan taknak berbuka luar tapik sebab tiada berkesempatan dan hidup berkeluarga.

ececeh...tapik...tapik...semalam aku berbukan ngan retis weh. korang hado?
dekat Flamingo Hotel, Ampang Point. tu dia...tu dia...tu dia...retis weh.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


makanan kat sini sedap ok..da la FOC kan. lagi la sedap kan..pastu meja aku lak sebelah booth makanan. lagi la semangat waja kan. satay sebelah aku. kambing golek pon sebelah jugak. sampai JOHAN & ZIZAN sebelah aku. aku da tak heran deme...lantak p la. HUAHUA...

ekceli sambutan berbuka puasa ini adalah bersama anak yatim dan tanda kesyukuran di atas kemenangan dan penghargaan buat peminat JOZAN sampai dorang menang tempat kedua la dalam MAHARAJALAWAK MUSIM PERTAMA itu hari. so, open table la belanja peminat katanya.

neway, terima kasih abang ipar aku selaku sahabat-handai dan orang kuat JOZAN FC. aku tumpang sekaki payung je majlis retis ni. HUHU...akhir kata, aku ada serangkap pantun weh...

GENDANG GENDUT TALI KECAPI.
KENYANG PERUT BERTAMBAH KALORI.


ppssssttttttt  : nak berbuka dgn kawan-kawan.semuanya busy.terpaksa la buka dgn retis camni tau...hikkkksss~



10 komen panas:

muCux said...

pasnie klau ada ajak aku ye. . .
mail lambung x di jemput ke?

fiezah91 said...

hahaha. baru menjadi ko punya pantun. opsssss.. hahahaha :P

Anonymous said...

wahh...tak gtw pon! da dekat da tmpt tu ngn tmpt sab...

uwaaaaa...majuk ar cmni..


-sabrina-

Cik Bib said...

@muCux : insyaAllah..aku jempot la.wah terasa cam artis lak aku.ekeke...

mail lambung ada. tapik busy siket.haha...

Cik Bib said...

@fiezah91 : oit...aku mmg wakil negeri la biasanya kalau ada pertandingan pantun.cetttt...

Cik Bib said...

@Sabrina : haish..mana la akak tau uma kamo dekat situ. takpe..kamo kan da busy berbuka dgn org tut...tut...tut...

HAHAHA....

tricksrex said...

oooo
iftar tu majlis berbuka puasa ke?
baru tau ni

Cik Bib said...

@trex : aku pon baru tau...haha.sadis kan?ntah betol ke tidak iftar tu berbuka puasa.hehehe...

missSenget said...

gedik laa ko bib...


tpi mesti ko simpan kan gmbr gedik2 ko dengan retis ni..

Cik Bib said...

@Nget : erk...da kenapa lak aku yg gedik?

Aku biasa lepak ngan retis. Sbb aku kan retis jugak.hikhik.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...