13.8.11

gosip | gosip

salam..

korang tau tak ape itu G-to the-O-to-the-S-to-the-S-to-the-I-to-the-P ?
hah...ade sorang kawan aku ni suka la nak gosip-gosip di bulan mulia ni.
kalau pasal artis takpe lagi. sebab cam takde kaitan dgn aku kan.
ni dia suka pulak nak gosip pasal masa depan aku yang tiada berasas. 

dia suka sakat kenen-kenenkan jodoh aku kat FB-Blog-YM segala.
sakat aku tapik lepas tu dia yang blushing.apekah?  aku dengar rasa cam.. "errrrrrrrrrrkkkkkkk.....dems gila la pehal dia nak blushing?"
patut aku yg blushing.pipi naek merah jambu macam Lisa Surihani. 
tapi sebab aku da biasa dengan kontrobasi camni. aku RILEKS je.
so, please la kakak gemuk tegar..jgn nak blushing sangat.

"sila tingkatkan prestasi-kurangkan kontrobersi-baru aci"


pssstttt : tapik mana tau kot-kot duk dia asek berdoa pasal aku. termakbul.
korang dapat menantu la weh tak lama lagi..HUKHUK *aura gedik da sampai* 


8 komen panas:

Chikebum Buzz said...

awwWWww...kiter dah nak dapat menantu dah ..how suweeetttt...!!! cepat2 la yer cik bib ...perkara yg baik jangan di lewat2 kan ... =) hahaha..

psssttt...: dems !

Atsuko Ichirou said...

ermmm...
knape aku pon terblushing nie??
kompius2...

tricksrex said...

auwwwww
menantu suda mariiiii

Cik Bib said...

@ Chikebum Buzz : HAHA...doakan saya yer kak. cepat siket akak dapat cucu & jadi nenek.yeuuuuwwww~

Cik Bib said...

@ Atsuko Ichirou : hamboi...dia pon terblushingggg....cetttt!!!HEHEHE....

Cik Bib said...

@ tricksrex : HAHA...mana ada weh. meh la bagi aku sorang dua. kuang3x.....

damha said...

tampak comey pulak blushing merah tu...he3333..^_^

Cik Bib said...

@damha : hikhik...comel ya? nak blushing juga la tu..hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...