8.8.11

lagu | raya | dah ?

salam...

8.30...sampai opis. pasang radio. SURIA FM ke udara.
sebenarnya tunggu lagu Aishiteru. (betol ke ejaan aku ni? ah bedal je la..)
keluar lagu Raya...tapik tatau lagu siapa? macam suara Ramlah Ram.
dalam hati. wah...dah ada lagu raya? ape kehe awal bebenar?

tunggu lagu Raya lain yang lagi sedap. terlupa sepatutnya tunggu lagu Aishiteru tadi. ok...ada lagu Raya best. Mamat Exist...Duhai Bonda.lalala...Duhai Ayahanda. lalala..selang-seli dengan lagu hot-hot 90-an dan terbaru. ade lgu raya lagik. ape la awal sangat lagu Raya ni? tak best la macam ni...japg malas da nak buat kerja sebab da masuk mood raya.

tengah cakap-cakap tak best. malas la ape...bla bla bla.
keluar lagu Dato' Siti Nurhaliza - Sesuci Lebaran
kuatkan VOLUME. diam dari berkata-kata. ERRRRRRRRRRRRRRKKKKKKKKKK?

nak pasang lagu Raya Dato' Siti...hari-hari pon takpe yer DJ.i like~

pssstttt : nampak tak ketiadaan ISTIQAMAH disitu? haha...apepon, masih terlalu awal. tapik bukan salah aku. salah DJ...sila dengar SURIA.FM untuk dengar lagu raya aku- Sesuci Lebaran. hiksss~

3 komen panas:

missSenget said...

takpe..

siti nyanyi masih ok..

jangan ko yg nyanyi, mmg runtuh laa dunia..

Cik Bib said...

@Nget : aduh..siti la nyanyi.bukan aku pon. jangan risau...

kalau aku nyanyi pon lagu alif aziz-lelaki lebih hebat ke ape ek tajoknye? HAHA...

damha said...

saya suka dgr sinar fm...he333
bila dgr lagu dendang perantau drp p ramlee terkenang kg halaman....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...