5.7.11

suara | sedih ?

salam...

tajok entri sungguh menggelabah...macam mana suara sedih?

bebaru ni ada la kawan aku suka la nak cari gadoh. WACHAAAA...!!
suka nak tanya tanpa melihat aku..kenapa kau nampak sedih bib?
walhal tak nampak pon aku yang ngah cekik kepci, makan karipap pusing lagi, makan doyan lagi sampai kentot pon bau doyan.

aku dengar suara pon sedih...  macam siot je dia nak mintak penampar.
entah bila suara aku ni penah kedengaran seperti sedih.ayu ada la..HAHA.
kau tak dengar lagik suara aku nyanyi nasyid. ko yg sedih nanti.
walhal kemaen suara aku memetir je cam Cekgu Disiplin sekolah.

muka aku rupa ni baru cakap aku nampak hepi? cett...

saja la tu nak menduga hatiku yang girang-gumbira ni.
pape pon, usaha anda amat dikesali. sila doakan aku yer selalo.
macam dalam ucapan standard dalam biodata masa zaman skola dulu..
" ingatku dalam doamu "


pssstttt : korang jangan nak poyo nak ngaku takde buku biodata masa skola. HAHA..ape ucapan korang selalo up dalam biodata tu? cer'ingat'...cer'ingat'. pastu bubuh gambar sekeping..HAHA.sungguh suwet ok!


8 komen panas:

missSenget said...

aku tak pernah ada buku tu..

tapi selalu conteng kt buku orang..


hahahaa..

Chikebum Buzz said...

akak pun x penah ada buku tu ..tp selalu menconteng kat buku org ..biasa la ..ramai peminat ..nak wt cane ..haahaha ..

dah ko apsal ada yg cakap2 cenggitu ..
akak tgk x nampak sedey pun ..
ke ko sedey ke x sedey ke usaha memaki masih ada..jadi x begitu terserlah sangat kesedihan tu ..haahhaha...

okie itu saje untuk kali nie ..lain kali update entry disini lagi .. ok bai!

heh !

Cik Bib said...

@senget : haha..ye ker tak penah ada? ke malo nak ngaku..tapik aku pn takde. sebab buku kulit keras tuk wat biodata tu mahal weh...HAHA.

Cik Bib said...

@chikebumbuzz : suka la nak buat entri kat sini kan?ekekeke...

yer kak..bila masa sy maki hamun?sy tak cakap la menda2 lagha ni...tak biasa tau..hakhaktuih..

Aril Lanang said...

haha..lepas ni bib lawa kena tukar ruangan komen panas kepada komen sejuk...

p[A]n[A]d[O]L said...

ko sedih?
hua.ha.ha.ha

weii, engko simpan dlu sedih2 engko tue, x lama lagi masa untuk kita berjoli2..hahaha

Cik Bib said...

@Aril Lanang : baekla..nanti saya tuka yer. jadik komen sejukbeku.

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[O]L : wah...lama aku tak nampak ko..mana pegi hah?

ko jangan menghilang di saat kte mahu berjoli.hikssss...aku tak sedih ponggg. deme ni suka nak cakap aku sedih.haish...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...