15.7.11

sikit | lama | bukit

salam..

hari ni aku nak cite pasal duit kalo korang kumpol RM10 setiap bulan.
korang akan dapat pergi cameron highland...percaya tak? percaya tak?
sila percaya ya..ini kerana. opis aku nak wat holiday ke Cameron Highland.
di saat aku takde ni. pelbagai aktiviti deme nak jalankan. sabo je la.
tapik takpe la..takde rezki nak buat macam mana. AKU REDHA~

jangan ambil gambar tempat ni ok..jeles nanti.

ape-ape pon, semoga korang semua seronok berholiday nanti ya.
hati-hati ketika drive kesana sbb sekarang ni cam musim hujan je.
kepada yang laen yang tak dapat menjoinkan diri. sabar ek...xde rezeki!
jangan ada yang buat perhimpunan bersih pulak sebab tak dapat pegi sini.
kalau nak ikutkan tunggu semua ada. takkan ada la holiday ni sampai bila-bila. 

kepada @Kakak Gemuk Tegar belikan strawberi bebanyak tuk saya tau. jangan la tak seronok pulak saya tak join ni. hidup perlu diteruskan.KEHKEH...

kepada @Abg Nizam jangan la beli banyak sgt bunga tuk saya macam dalam cite Nora Elena tu. nanti ramai yang jeles..yeuuuuuwwww~ 

kepada semua staff.. enjoy ur holiday ya. jangan lopa, sayur segar-stroberi-bunga tuk saya. Makasih ya.

nak macam ni tau banyaknye. sedap woh stroberi...

Selamat Bercuti ya kawan-kawan. hati-hati memandu. bawa baju sejok yo!
semoga percutian ini dapat merapatkan silaturahim di antara satu sama lain. jangan bercuti kemaen balek gaduh ngumpat ngata belakang-belakang. tabaek tau...sekian.


pssssttttt  :  ini entri autopublished. aku banyak keje ok. tapik...takde ura-ura nak wat perubahan tarikh ke korang tuk holiday ni?  *harapan tinggal harapan la*



8 komen panas:

Chikebum Buzz said...

perubahan tarikh ? kau mencarut ke bib ?? hahaha ..esok dah deme nak pegi ...

dan errr....sape kakak gemok tegar tu ...
nasib baik akak slim je ...hahahhaha ... =P

ok bai!

psssstt!! : akak happy je walaupun ko xder ...ko tu , jangan terjun kapal terbang lak sbb tensen akak x follow ...ok bai!

=P

Zam Spyder said...

wokeh cik bib..
sepanjang pemergianku ini, kamu jglah diri baik2 mase naik kapa terebang tu.

nanti ku akan belikan bunga kobis serta strawberi coklat bak siti (bukan 'kakak gemok tegar' kamu tu.. ekeke).

pssst: jgn lupa adiah dari serawakian wokeh.. ok bai.

tricksrex said...

ko takde pon sebab nak pegi tempat lagi best kannnnn

Cik Bib said...

@CB ( bukan cirit birit tapi chikebumbuzz ) : saya tak sanggup rasanya nak kesana tanpa akak disisi. yulkkkkssss...

mmg bukan akak pon gemuk tegar tu. akak klik akak tau la sapa dia. kehkeh...

selamat berholiday ya...

Cik Bib said...

@abg nizam : haha...baekla. kamo kan maho berpoya-poya ke cameron.huh..

Cik Bib said...

@trex : haah...naseb baek la begitu. kalau tak...mana mungkin aku tak menjoinkan diri.hehe...

damha said...

ciannyer cik bib kena tinggal sowang diri...heee333...nanti kita gi langkawi ye...he333

Cik Bib said...

@damha : wah...kamo sponsor tiket pnerbangan saya ke langkawi ya nnti..hehehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...