26.7.11

sepatah | dua | kata

salam..

tiada kata...secantik bahasa...


ape kaitan? entah la cuma aku nak gtau yang aku tiada masa untuk hapdet dengan baik kat blog ni kebelakangan ni.sabtu ahad lepas ada event. so, kena kerja...tak dapat la nak bersantai kat sini sambel minum air kelapa. sabtu ahad sebelom tu g sana. sabtu ahad sebelom-sebelom tu pegi kenduri kawen. maka nya, ni saja yang nak dihapdet. sehingga  bertemu lagi dia entri akan datang....adios amigos.


pssssttttt : da nak masuk bulan Ramadhan dah kan? cepatnya masa berlalu...


6 komen panas:

fiezah91 said...

motif???

aTy _faRed~ said...

yeah..cepat mase berlalu sekarang.... tinggal berape hari jer lagi.. tak sabar nak pose...lagi tak sabar nak raya..!!! ;p

Cik Bib said...

@ fiezah91 : haish..cuba jangan potong stim aku nak bermadah pujangga kat sini. choi....

Cik Bib said...

@ aTy _faRed~ : hamboi..lom puasa lagik da nak raya yer.hikhik..

neway, selamat nyambut Ramadhan.hehe...

tricksrex said...

jom buka pose same2 haha

Cik Bib said...

@trex : jom buka puasa sama2 nanti jom.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...