12.7.11

selamat | pengantin | baru

salam..

tahniah buat kawan-kawan aku yang sudah menamatkan zaman bujang.
SELAMAT PENGANTIN BARU & SEMOGA BAHAGIA HINGGA KE AKHIR HAYAT

ok...aku tau ramai yang baca ni nak cakap... "KAU TU BILA LAGI BIB?"
ala..laenkali jangan cakap camtu. cakap la..." LEPAS NI KAU PULAK BIB!"
hah...aku percaya pada ungkapan dan kata-kata itu adalah suatu doa. hehe.

neway, aku nak wish TAHNIAH la buat kawan-kawan ini. ramai woh~

FAUHAN ♥ ELA LISHES

amek ko pengapit pon pramugari/pramugara. TERBAIK!
baju dorang ni aku sangat admirer ok...cantek!
dorang ni so suwit tau. pramugari kawen pramugara. konsep awan biru gitu.
sila tengok NONA 17-07-11 korang. terbaek la majlis dorang sampai masuk NONA. 
tapik maaf ya ELA & FAUHAN. aku tak dapat attend majlis korang. rugi tak dpt attend. nanti kawen datang tau. hikhik..


RINA ♥ NASIR

tahniah Rina & Nasir.  sama cantek & padan.
wedding deme ni dekat Dewan Seroja Putrajaya. kemaen jauh bebenor tau. nasib baek ada member aku sudi la nak temankan aku. kalo tak..tak sampai. majlis kawan aku ni kendarat dia dapat medar duit dolar weh. korang hado? fuh...aku admirer door gift dia sebab tembikar Malaysia ok. terbaek la. siap ada mesin eskrem cam kat McD tu ok. makan la korang eskrem McD kat sana pepuas. nasib aku bawa anak buah aku. haha...


SHIDA ♥  MOHAMAD NOR

maap ya shida. majlis kau pon aku tak pat attend sebab sama ngan tarikh adek aku tunang. ape-ape pon. aku doakan ko bahgia dgn suami tercinta. bila la kite boleh lepak macam dulu-dulu tu kan? kalau nak g obersi ke ape-ape. contact la aku tau..jangan senyap je.


FARAH ♥ BASRI

hamboi suwit gambo ni. tapik korang jgn buat cani kalo lom kawen.
hehe...comel bukan? majlis kawan aku ni sama dgn pramugara/ri tu punya majlis. aku betol-betol tak dapat nak attend. maap ya kawan-kawan. aku kawen nanti jangan korang tak datang pulak. sedih woh..hikhik. macam bulan depan je aku nak kawen. hehe...neway, selamat menjalani alam rumahtangga ya.


pssstttt : aku tgh kumpul koleksi kad kawen tuk digabungkan menjadi kad kawen aku satu hari nanti dengan pelakon tu. ala..yang gitu-gitu tu --> FAHRIN AHMAD


5 komen panas:

missSenget said...

kesian pengapit pramugari tu..

hahahahahaha...!!

eh..tp masih nmpk nice..

jgn riso laa pengapit..

Cik Bib said...

@senget : pesal lak dengan pengapit pramugari tu? lawa kan weh? aduh..jom jadi pramugari. HAKHAK.

ada hati lak aku. da la pendek...

PG said...

waaa, cik bib bile lagi? wakaka. jgn lupe jemput sudah. hahaha

Cik Bib said...

@PG : hahaha...akak tahun depan. kata-kata itu adalah satu doa.heheh..

damha said...

alamak ..nama pelakon tu ade name saye le...he333..*_*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...