15.7.11

sedih | hancur | hati

salam...

erk...kenapa harus semua ni terjadi di saat dan ketika ini?
saat aku memerlukan telefon untuk berkomunikasi.
saat aku memerlukan telefon untuk mengayat..uppppsss!!
saat aku memerlukan telefon untuk kol family members.
saat aku memerlukan telefon untuk ber'tenet'.

kata-kata kosong untuk memiliki i-phone. jangan jeles E5

takkan la sebab aku gegurau nak beli i-PHONE semalam?
talipon bimbit ni menunjukkan protes dan membuat hal.
maapkan daku talipon bimbit. ampunnnnnnnnnnnnnnnn~
kembalikanla hari-hari bahgia kita seperti masa dulu.

apalah guna hari-hari tanpa mu....NOKIA E5 ?

pssssttttt  :  kembali la pulih seperti biasa. akan ku jagamu bagai menatang minyak yang penuh. PERCAYA PADAKU - ungu . lagu ini kutujukan buat talipon bimbitku.

 

8 komen panas:

fiezahkecik said...

err.. sbr2.. ko buat mcm aku suruh tu ek.kot boleh. tawakal saja la samada hp ko kembali seperti sedia kala ataupun kengalami kecederaan yang serius atak pun nyawanya melayang. hadapi dengan senyuman :)

Cik Bib said...

aku da buat da..sedihnye.
tapenah nset aku kena insiden sebegini.

tak mampu lagi aku tersenyum..

Anonymous said...

sabar kak bib...sab pon gile kepoh nk IP$ or samsung pnye..hari2 dok belek2 web mereka...hahahaha...insyaallh la...hikhikhi

-sab-

tricksrex said...

da elok kannnnnnnnnn
hehehehehehehe

Cik Bib said...

@sab : takpe sab. kesetiaan akak masih tebal buat Nokia E5 (walhal tak mampo pakai i-phoneeeeeee.

insyaAllah satu hari nnti..AMIN.

Cik Bib said...

@trex : yup...da elok. aku nanges guling-guling da. baru nak elok..

Zam Spyder said...

sedihnyerr.. xdpt la nak call cik bib. aicehh..
sy teringat mase hp motorola kenangan silam sy jatuh dulu.. pastu kene lenyek ngan kete. mmg berderai ati tgk.. huhu..

tp xper, patah tumbuh ilang berganti..
hp rosak, beli lg.. hehe =p

Cik Bib said...

@abg nizam : da elok da...syukur!!

baru boleh kembali tersenyum.hikhik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...