6.7.11

musim | durian | yihaaa..

salam....

oh..sangatla suka sudah mula musim doyan. siapa tak makan doyan?
dia da hilang satu nikmat weh.gila sedap durian. sapa ada dusun durian?
PM aku ok..sudi la aku nak menziarah kampong halaman korang.HAHA..
sertakan alamat ok...hamboi cantik nau perangai tak malo cenggini.

camne nak pilih doyan samada dia manis-lemak-sedap-tak busuk ?
kalau tanya aku jawapannye simple..

"pacik kupas ni pacik, sy nak rasa manis ke tak...?
ala...keras la doyan ni pacik...buka yang laen pacik yang baek punya (gaya dafi)"

kalo bebetol, mesti pacik dalam dialog kat atas ni da bagi penampar kat aku.
hehe...aku beli ? memang tak la... selalo makayah aku ja beli.
tau-tau kat uma ada doyan aku bedal. kupas doyan pon aku tak gheti.
boleh cedera parah weh. tajam kot durinye.hikssss....


pssstttttt : sapa tak suka bau doyan. jangan berumah di dusun doyan. sekian....
alaaaaaaaaa....TOMOK da kawen.*tetiber je*
ok bai....


8 komen panas:

Anonymous said...

ahahaha...yeke akak suke doyan? tp nape kue doyan yg kat mid tu tak leh terima? kan sedap jgk tuh!...hihihii

-ni saya ni..sab-

Cik Bib said...

@sab : ape plak..akak makan je masa mira bagi doyan tu. tapi cam takot nak try doyan yang buka dari plastik.bukan dari kulit yg berduri...hikssss...

sedap gak lepas da try.nnti minta mira lagi ok.hahaha..

Zam Spyder said...

honestly, sepanjang tahun 2011 ni sy blum rase durian lg wlpn skang musim durian..sedih kan? cik bib, nak sikit.. :p

Cik Bib said...

@Zam Spyder : haha..balek la kampong. ada punya durian. kalo takde..beli la. hikhik...

durian takkan datang mengetuk pintu rumah anda minta dimakan.ekekeke..

fiezah91 said...

weh!aku nak.tlg pos ye.hahaha :P durian dua singget dua singget. err?hahaha

missSenget said...

ko mmg makan je reti..

haih..!!

Cik Bib said...

@fiezah1 : hamboi..ko ingat ni ape? nak maen pos-pos?

kalo duri semalo tu leh lagi aku tak berkira-kira nak pos. ni durian...mmg tak beragak la nak pos.chait.....

Cik Bib said...

@senget : ok la..aku gheti makan je. dari aku gheti menipu jep..

*perbandingan yg takde kaitan* HAHA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...