30.7.11

kesibukan | melanda

salam...

agak lama tak jalan-jalan blog. amat la busy tiada terperi.
takdan nak online sakan. sangat busy lately. mesej pon takdan nak reply.
mungkin sebab aku cuti sampai 3hari sebab pegi menziarahi saudara di sarawak.
atau mungkin sebab banyak menda yang aku kena buat 2-3-4 kali keje yg sama.
tapik takpe la...layankan aje. cuma rasanya, xhabes yang ni-datang yang laen.


dalam keadaan sibuk. masih banyak adegan menyibuk juga berlaku lately.
korang penah jumpa manusia pelik tak ? tak pernah ? ala...ruginye korang.
kat sini banyak manusia pelik. kenapa pelik ? betolke pelik ek kalau.....

tak suka tengok orang ada duit rm1 lebih dari deme.
tak suka tengok orang ada baju baru berlabuci-labuci.
tak suka tengok orang ada kerongsang batu permata dari Chow Kit.
tak suka itu.....tak suka ini.....tak suka sana.....tak suka sini.....
macam la kau kemana-mana orang suka kau. pelik bukan ?haish la...


psssstttt  :  semoga dengan kedatangan Bulan Ramadhan ini, manusia pelik ini akan diberi keberkatan dan cepat tersedar dari kekufuran ini..InsyaAllah.


6 komen panas:

Chikebum Buzz said...

=P saye !! saye !! saye penah jumpe ...
pelik laaaarrrr dierrrr..memang pelik ..
same2 la kiter doakan dia berubah dan jadi contoh yg baek buat kiter semua yg mude2 nie ...eceh !

hehehe ...hmmm ...raye thn lepas bukan main mintak maap la bagai ...ni dah nak masuk raye lagi ..tgk la kang ..ada la salam2 mintak maap lagi kat kamu ...

dan disini aku nak tanyer ..motif mintak maap pastu buat salah mende yg same apekah ??

haha ok bai !

missSenget said...

bawak2 laa berubah bib..

takyah jadi pelik sgt..



ape?
bukan ko insan tu?

hahahah

Cik Bib said...

chikebumbuzz : tu la dia ate kemaen pelik bebenor.meluat teman nengoknyer...haish.

Lenkali kamo bubuh tajuk entri skali yer kat komen ni.ekekekekek....

Cik Bib said...

missenget : kau pon nak jadi manusia pelik cengitu gak ke nget?ishk...janganla.buruk bebenor rupenyer kang.hahaahha....

tricksrex said...

biarkan orang pelik itu dengan perangai peliknyaaa

Cik Bib said...

@trex : mana bleh biarkan. aku nak bagi dia tazkirah siket sepotong dua.hahaha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...