15.7.11

Kalau Saya dapat RM300

salam....



aku tatau la contest ni masih ada lagi ke tidak. sebab tuan tanah nyer kata maybe akan ditutup awal. takpe la...cuba lebih baik dari tengok aje. 

  1. Harus follow blog ini dan like fanpage INTBM.    DONE!!!
  2. Anda hanya perlu masukkan dan buat satu entri di blog anda bertajuk "Kalau Saya dapat RM300" post in MALAY @ ENGLISH..      DONE!!!
  3. korang perlu masukkan sekali banner contest dan link kan terus ke blog ni  DONE!!!
  4. tag 1-3 orang kawan.  Sharing is Caring =)             DONE!!!
  5.  lepas dah publish entri boleh submit  link di ruangan komen ye DONE!!!
  6. tarikh tutup penyertaan : 15 Julai 2011 sebelum pukul 11.59pm ye  DONE!!!

kalau la aku ditakdirkan Ilahi DAPAT RM300 itu. aku akan.........

tolong ABAH aku bayar injection ubat untuk lutut EMAK yang sakit. walaupon lebih mahal tapik ianya adalah amat membantu.. macam-macam da usaha klinik sana sini. last-last hospital juga rawatan terbaik dan harap lepas injection tu EMAK boleh berjalan dengan baik. tak sampai hati tengok EMAK sakit cenggitu.

aku memang niat nak bagi ABAH je. bak kata BERSAMAMU..."hulurkan tangan ringankan beban" lagi-lagi buat MAKABAH sendiri.
tapik...tapik...tapik...kalo ABAH cakap ishk..banyak sangat ni. takpe..bagi ABAH RM200 je. RM100 ni kamo amek la nak ek. ni pon ABAH da cukup bersyukur. ini adalah sifat biasa makayah kita. walaupun mereka lagi susah tapik mereka tak meminta-minta pon. (nampak tak aku punya niat slalo cenggini tau. nak terpesong-pesong...) 
TAKDE LA..just kidding. aku nak duit aku kerja. so, mmg duit kalau menang RM300 kontes ni aku bagi ABAH.

semoga dengan kemenangan ini ia akan membantu sedikit sebanyak beban ABAH.


SHARING IS CARING : aku nak tag  --->  miraedora , mucux & chikebumbuzz.


semoga contestant berjaya dengan usaha dan rezeki anda masing-masing ya.
seronok baca sebab macam-macam nawaitu blogger-blogger pelik-suwet-klakor.
GOOD LUCK ya..



11 komen panas:

fiezah91 said...

good luck weh. suci murni niat ko bib

Cik Bib said...

@fiezah91 : aku kan sesuci lebaran. nak aku nyanyi lago dato' ct nurhaliza sepotong dua? KEHKEH..

SafSafRaRa said...

salam, anda telah terpilih sebagai pemenang hadiah saguhati. sila email saya di lady.safra@yahoo.com

sila tinggalkan email di comment box anda ni juga ye.

Cik Baju Kurung said...

tahniah menang rm50 ! =)

Cik Bib said...

aiyak...menang saguhati jua.hiksss...makasih. moga murah rezki anda ~

email ----> bib2426@yahoo.com

Cahaya Mama said...

tahniah mnang,.hehe,.smoga abah n mak sntasa sht ye,.:)

Cik Bib said...

@cahaya mama : makasih...kejap lagi pukol sembilan mak ada appointment sepital. harap mak sehat selalo. abah pon sama...

nazira said...

Tahniah coz menang..

http://nazira-mypersonallife.blogspot.com/

mrs redzuan said...

tahniah...=)

Cik Bib said...

@nazira : makasih drop komen sini. tq...terjah blog kamo.yeay...

Cik Bib said...

@mrs redzuan : makasih..anda pon pmenang juga di hati blogger yg laen.phiwit...take k ya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...