9.7.11

GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE

salam....

aku balek dari makan mekD tetiber dak fiezah ni boleh tag aku menda ni.
so, aku pon da lama tak layan Giveaway walopun aku selalo tak bertuah pun.
tapik takpela..eden torai je.hikssss..ok korang suma, good luck ya.

korang klik banner kat bawah ni nak nengok blog owner dia. 


SYARAT-SYARAT :
  • Buat entry bertajuk GiveAway cik Dil : Kami nak banner flash dan doodle FREE dan link kan ke blog dil.
  • Copy Banner GA dan letakkan dalam entry tersebut
  • Follow blog ini *untuk pastikan korang terima update pasal GA ni tapi tiada paksaan
  • Tag 2 orang rakan blogger yang lain
  • Dan copy kan url entry tersebut dan letakkan dibahagian komen entry ini

Tarikh tutup penyertaan -------> 31 julai 2011    *pemenang dipilih randomly*
aku nak tag dua orang   ------->  trex & mucux  

2 komen panas:

fiezah comel said...

ala, ko join ek bib. tipis la peluang aku nak menang gini.hehe.. gud luck weh

Cik Bib said...

@fiezah comel mengada-ngada : xde maknanya pluang ko tipis. aku join ibarat tiada efek pon kat sesapa. percayala..HAHAHA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...