14.7.11

berbeza | & | berbeda

salam...

aku macam tertanya-tanya ape perbezaan di antara......

DRAMA MELAYU  vs  CERITA TAMIL  vs  SINETRON INDON

padaiyappa....trademark dia tu menawan. HAHA..
kalo ada lelaki cenggini...bak sini satu. HUAHUA..

sebab ape aku rasa la kan..aku la rasa kan..
kalo da namanya cerita-drama-sinetron. rasa sumernya sama.
akan ada orang jahat-orang baek-orang ketiga.
pastu akan ada macam rahsia la bagai hape jadah la suma.
yang kalo korang tengok TV korang da memekak komplen itu ini seperti :
 
"ah...tipo la cite ni. takkan la bapak dia tatau dia bla bla bla.."
@
"mak aih...muka makayah dia kemaen pan-asia. japg anak dia gulap gulita"
"menipu la cerita ni. ada ke bunuh orang pastu polis takde. sesenang je"

so, kesimpulannya..ini la dinamakan cerita. kalo buat menda logik. 
tu da bukan cerita-drama suma da. tu namanya magic. HAKHAK!ok bye...


pssssstttt :  aku gila layan nengok drama ANNISSA sorang-sorang sekarang ni weh. lagu latar cerita tu best woh. beribu sesalan...kemaen lagik aku layan lagu tu tau. ape kes? HAHA..


4 komen panas:

Anonymous said...

haaa...da lame saya tak melayan sinetron indon...keje citenye..haha...cube akak dgr lagu tajuk 'dimana dimana' pon sedap gak tuh

-sab-

Cik Bib said...

@sab : hehehe...akak lagi la tak penah. sebab tak paham kalo nak layan pon. hikhik...

oh..lagu tu best gak ada dalam drama Annisa tu.hikhik..

fiezah91 said...

hoh! bib layan drama? betul ke ni?hahaha

Cik Bib said...

@fiezah91 : betolla...naseb layan drama. tak buat drama. lagi taboleh bla kan? hikhik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...