24.6.11

terima | kasih | trexchomel

salam...

entri aku kali ni adalah entri penghargaan sempena buat aku gembira.
sedang aku stress di tempat kerja dan keinginan untuk mencarut amat tinggi.
namun tetiber sampai rumah..mood bertukar menjadi tergedik-gedik gembira.
apehal kemaen gembira sangat ? *jom kita flashback*

aku layan blog sorang-sorang. tgh malam buta kot..pastu kat link belah kanan blog aku nampak dak trex ni ada wat entri baru...aku baru kenal-kenal manja dgn dia. so, aku pon singgah la....pastu kan.pastu kan....ada pulak trexchomel buat entri ni ------ >  =)

aku pon baca kemaen panjang entri dia ni satu-satu cam orang tak gheti mengeja.da lepas aku baca terhegeh²....aku menyesal. sebab dia nak 5 pengomen utama.yuuu~ aku pon terus la komen dengan iklas.
( walhal suka nau menda kalerful tu ) HAHA...

5 pemenang..HAHA.  ( @pan & @PG. korang xde ponggg!)


intro : kehadapan cik bib lawa..................from : trexchomel

meh sini aku tunjuk ape yang aku dapat. aku sangat suka la...da la warna-warni. ada nama aku. ada stroberi lagik walopun aku tak dpt stroberi cameron dari @fiezah. terubat dek stroberi trex ni. KEHKEH...

aku sangat teruja sehingga mahu menitiskan airmata...ececeh~

siap buatkan untuk anak buah aku lagi tau...so suwit-muwit tau.

juta-juta terima kasih trexchomel. mak aku suh balas nanti weh...
dengan rasminya aku mengiktiraf hasil kerja tangan TREXCHOMEL yang sangat la unik-cantik-takkan sama dengan orang laen. kiranya dalam dunia ada satu je menda camni..korang hado?

aku da minta resepi buat menda ni...harap-harap ada la entri resipi aku rikues ni kan trex ?
bukan aku nak blaja...aku mmg haramjadahla tak gheti. aku nak tau untuk jawab soklan bila orang tanya aku memacam ttg hasil tangan yang sungguh cantik ini...

pssssttttt : aku kol trex nak cakap makasih.. dia takmo angkat sebab takot kan aku. sebab aku kan ganster kepada KL gangster. ok bye...
 
 

18 komen panas:

fiezah91 said...

wakakaka.. gelak gelak gelak.kemain ko puji dia comel.cesss

unieMARKS :) said...

comel sgt :)

p[A]n[A]d[O]L said...

cettt..
kang aku bako tue kalo aku jmpa..
engko show off dpn aku, mmg arwah la jdnya..ahhaha

*aku sangat jeles..haahhaha

Cik Bib said...

@fiezah91 : diam weh diam...ni mmg entri puji trex. pasni aku tggu nk puji ko. tp lepas dpt FM... ( tp aku iklas puji..HAKHAK)

Cik Bib said...

uniMARKS : yer...betul tu. sangat comel tidak terperi. wah...cam pantun lak.HAHA...

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[O]L : pan...ala, jgn la jeles. nanti aku hdiahkan ko stroberi yg paling kecik tu..

tp aku tanya trex dl.KAHKAH...

syaimz said...

wow! cool giler!

Cik Bib said...

@syaimz : hehe..trex mmg cool (tetiber)

PG said...

haha. berlagak gilerr! klu sy nmpk bende ni pon, sy bakor, sy bakor!

p/s: xyah shok sgt la, trex pon kabor nk kasi kat kiter. eleh.

ecah mashuri said...

bib!ak nak gakkkkkkk..hahha..

sori lame xdtg.demam:(

Cik Bib said...

@PG : tu bukan berlagak la..tu eksen jep.hikhik..ala,skali ni je.pasni xde da.ahahaha....

Bagos la dia kabo nk bagi ekau gak.cantek woh...

Cik Bib said...

@ecah mahsuri : ala...ecah mmg cenggitu. Naseb bg alasan demam...

Walhal da 8bulan xjenguk bib.ape da alasan demam.haippppp....!

Aril Lanang said...

comel mmg comel..tp mana aku punya..haha

tricksrex said...

auwwwww ok aku buat entri resipi tu..ngah cari idea hahaha

Cik Bib said...

@Aril Lanang : haish....suka sibuk nk jugak. kalau nak..sila jadi tukang komen bertuah.hikhik.....

Cik Bib said...

@trex : ok...cepat tau cari idea. kalau boleh masukkan sekali resepi nasi briyani gam..ekekekeke. :P

ecah mashuri said...

bibb...lame tu sebab dashboard ecahxleh tgk org upadte.huuu..smpai ati ckp kite gitu.:(

Cik Bib said...

@ecah mahsuri : alolo...bib memaen je la. jangan la sedih yer...

takpe je..nanti ada masa kte saling jenguk menjenguk ya..take care ya. takmo dedemam lagik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...