12.6.11

terengganu | vs | kelantan

salam...

TAHNIAH buat TERENGGANU dan CUBA LAGI buat KELANTAN.
menang-kalah adat pertandingan...rileks je ah.

kepada penyokong²... sila cool yer semua. jangan maen mercun bakar².
kita support dorang tuk next game ke hapo nanti yok..lagi bagos!
walaupun aku balek dari keluar merempit naek motor baru kawan aku. 
tapik aku kemaen mengada la sokong Terengganu. ntah pe kehe nyer tah..
sempat la jerit² dalam seploh minit terakhir sampai suara aku da jadi persis ella.

dulu masa ngah femes Khairul Fahmi aka Apek..suma like dia kat fesbuk.
ni esok² femes la pulok Mohd Ashaari player ganu ni kan? hikhik...
aku pon nak like nanti. heh...ape-ape pon, masing² maen bagus. so, keep it up!

tengok rileks je dorang bergambar sama..takde pon jeling².

pssstttt : seronok la kelantan sok cuti... naseb aku cuti gak esok. takde ah jeles nau. hikhik~ ok bai....

4 komen panas:

Zam Spyder said...

kamu tu org selayang, ape kehe jd Ganu plak.. haha.. well, isnin nanti mari kite sakat ecah.. Klate kalah doh. haha :D

Cik Bib said...

HAHAHA...abg nizam jahak. uik..pesal da terkeluar pelat kelate ni?huahua..

of cz...mek sha msti nanges senin ni. gomo ganu gomo..HAKHAK.

Gayahspears said...

aku tgk dalam tv tadi..hihi

Cik Bib said...

@gayah : ko tgok dalam tv? naseb baek la ko tgok dlm tv.

kalo ko tgok dlm peti sejuk laen macam da tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...