8.6.11

rehat | sorang

salam...

lunch time aku hari ni sangat kesian. sudah la lapar..
rehat sesorang pulak tu tiada berteman.
sebab sekarang ni da masuk musim berpuasa. da masuk bulan REJAB kan?
yang ganti puasa..ganti la. yang puasa sunat..alhamdulillah.

restoran sekeliling opis ni pulak takde pilihan untuk lunch. 
buat aku rasa nak tapau mee goreng mamak wonnekh (ini bukan mencarut)
da balek opis..makanla mee goreng tu. TAK SEDAP!!! (ini pon bukan mencarut)
tapik aku baru baca pasal erti bersyukur malam tadi. so, aku abeskan jua.

kepada kakak gemuk tegar...merajuk seminggu dua dgn akak.
pegi site tak bagitau..MENCIKKKK!!! (pon bukan mencarut) 
saya kan berbudi bahasa orangnya..ok bai.


pssstttt : saya pangkah kedai MAPLEY tersebut. sekian....


8 komen panas:

unieMARKS :) said...

cepat je kan masa berlalu :P

Gayahspears said...

oowh kalo org yg suke carut tu tak berbudi bahsa la ya??? okbai.

Cik Bib said...

@unieMARKS : haah...cepat je masa berlalo. dan kadang rasa lambat masa berlalu time tunggu waktu pulang..HIKHIK...

Cik Bib said...

@gayah : takde ah...aku sedang memuji diri aku yang lemah lembut dan sopan sintun tu...ishk!!

ko kan jarang mencarut..jangan la terasa. ok babi...upsss silap. ok bai! aduh cane leh typo ni..HAKHAK...

sabella mohamad said...

haha
sedap nau mee mamak tu ye ? =D

Gayahspears (malas tinggal link) hihi said...

Bib pasan~!!!
aku nk g bunuh tikus jap.. mau ikut?? ayuh >_<

Cik Bib said...

@sabella mohamad : HAHA..sepatutnya sedap. tapik mamak tu tak gheti masak..haish!!

Cik Bib said...

@gayah :aku nak ikot....ko punya link da sepah2 kot.hehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...