8.6.11

penyakit | tiada | ubat

salam....

aku nak berpuisi sekali malam ni...tapik harap-harap takde sapa marah.HUAHUA..aku takmaen la copy paste ke hape. aku nak cakap aku ada bakat berpuisi.


TAK PERCAYA ? ripleys believe it or not....nah hamek ni ---->  S-E-P-I

------------------------------------------------------------------------------------------

tenang.


kau perlu tenang...
agar jiwa kacau kau dapat aku bersihkan dengan sebaris senyuman.
kau perlu tenang...
agar jati kau dapat aku cantumkan keretakkannya.
kau perlu tenang...
agar aku dapat merasai jiwa dan menakluki kegelisahan itu...


Ayuh~!!!
bangkitkan aku semula ke tempat asalnya agar aku tenang kembali...
 

------------------------------------------------------------------------------------------
credit to GAYAH-GAYAH-GAYAH   bukan saja pandai mencarut malah berkarya.
sungguh berbakat bukan-bukan ?erkk..apesal taip dabel bukan ni? HAKHAK... ok bye!

psssttt : tabaek tau copy paste org punya karya. guna la idea lahir dari hati sendiri..kerna hati yang bersih sukar dicari ( refer to iklan pencuci FAB ke hape yg budak slamatkan kucing dlm longkang balek baju skolah kotor)

8 komen panas:

Gayahspears said...

aku nk sepak lu laju2 boleh??? hahaha >_<
sengal...

Cik Bib said...

@gayah : erk...da kenapa pulak? Tabaek tau nak sepak org lelaju..bedosa tau.Tuhan marah...

Nak dgr puisi lg x?auuuummmmm....

Gayahspears said...

X Payah~!!! <-- sesi cari gaduh is on

Cik Bib said...

@gayah : alolo gayah. sesiket nak marah..aku dedikasi ni buat ko ni.lg mau marah..

meluat tau.HUHUHUHU....

Gayahspears said...

sengal lah kau nih Bib >_<

Cik Bib said...

gayah : maken banyak ko cakap aku sengal. maken dalam rasa sayang ko kat aku...KEHKEH.

damha said...

dikala aku sepi...
kau datang memberi ketenangan...
satu rasa yg amat syahdu...
bersemi dalam jiwa...
tenangnya tasik sanubari...
mendamaikan dan menyejukan...
meresap didalam kalbu yg dingin......
he33333

nukilan damha

Cik Bib said...

@damha : HAHA...hamboi. pantang la sy berpuisi siket. kamo pun duk join skali ek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...