5.6.11

happy | birthday | ida

salam...

selamat hari jadi...selamat hari jadi..
selamat hari jadi IDA. selamat hari jadi...

Allah selamatkan kamo..
Allah selamatkan kamo..
Allah selamatkan kamo IDA.
Allah selamatkan kamo.

happy birthday to U.
happy birthday to U.
happy birthday to U IDA.
happy birthday to U.

bezday girl..nyampa tetua panggil bezday girl.HAHA..

aku rasa last aku jumpe dak ni dekat sini jugak dekat tempat duduk yang sama dan kedai satay haji samuri selayang masa birthday aku. hari ni boleh pulak pegi sini lagik..tapik birthday kawan aku ni pulak. ajaib kan ajaib? hah..ape maknanya ni? maknanya jodoh aku da dekat la ni kot kan? HAHA...takde kena mengena ok.

ekceli aku dari kenduri member aku tunang.arrgghh..bebalek dengar pasal kawen-tunang-beranak-kawen-tunang-beranak. tp tu la kan..bagusla. so, aku salah sorang tetamu. lepas tu, boleh plak dorang ni pegi suruh aku curik daun sireh.cam siot je suh aku "CURIK". jahat betol ajar aku yang sesuci lebaran ni buat menda bukan-bukan.. dia pon tak lama lagi mana ada nak lepak ngan aku lagi. sebab dia pon nak kawen da sebab dia pon ada curik daun sireh masa abg dia kawen dulu..ARGGGHHHH PENCURIK !! ( **sungguh tahyul mereka ni tau )

aku biasa la kan. nak enterframe gak..KEHKEH.
aku makan dua tiga cocok je. yang bercocok-cocok lagi tu budak IDA tu makan. dia ramping aku rasa dia makan pinggan pon takde efek weh. aduh...jeles!!

pssttt : tolong jangan ajar orang laen mencurik. berdosa tau. masuk api neraka. AUUUMMM~

3 komen panas:

Gayahspears said...

hepy besday utk ida jugak >_<

Cik Bib said...

@gayah : bezday aku ko xwish kan?
Bezday ida ko wish?ko saja je kan?majok....

damha said...

saya dah besa gi mkn sate hj samuri kat selayang mall le cib bib....cedap juga ye....tapi saya x nampak pun kelibat cik bib kat citu..he333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...