5.6.11

ape | kabar | belog ?


salam...

da lama rasanya tak hapdet blog ni. sedikit busy la kebelakangan ni.
balek rumah da jadi macam pungguk rindukan bantal slimut semua.HIHIHI..

cuti skola da start. maka nya rumah aku pun da macam pusat jagaan kanak-kanak.seronok tu memang seronok la kan mmg tak dinafikan tapik..tapik..tapik...kadang tu menyirap tu mmg menyirap la tak terperi  
**tetiber jadi macik yang garang!**

ekceli aku tatau nak hapdet pasal ape sebenarnya sebab aku rasa takde ape yang best tuk dikongsikan selain cerita sedih-duka-lara camtu. tapik kan tak suwit share cerita lara-lara kat blog. hehe. so, korang doakan la kegembiraan dan kebahgiaan datang kat aku supaya blog aku ada menda nak dikongsikan secara berterusan. ah kau bajet femes... NYAMPAH TAU!!!!


psssstttt : aku rasa aku kurang bersenam la. so, aku jadik malas dan tidak bermaya. errrkkk..ape kaitan? walhal memang pemalas. huhu...ok bai!

6 komen panas:

unieMARKS :) said...

jom senam sama sama . :P

deAnza-wAnda said...

al kisahnye ye cik bib.. hihi...

Cik Bib said...

@unieMARKS :) : jom senam jom. kaki da kejang sebab joging semalam.hadoila...

Cik Bib said...

@deAnza-wAnda : tu la alkisah aljebon nyer...hikhik.

Gayahspears said...

mane komen aku~!!!!

Cik Bib said...

@gayah : dems la...ko komplen ko carik komen ko kat ruangan komen. mmg tak jumpe la kan....CISS!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...