8.5.11

selamat | hari | ibu

salam...

..SELAMAT HARI IBU BUAT EMAK TERSAYANG ..
Zainab Binti Hannifah

sila baca doa ini setiap hari di dlm doa harian & solat

semoga emak dan abah akan diberikan kesihatan yang baek, dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki. terima kasih sebab melahirkan kami. 

pengalaman mak melahirkan kami katanya zaman dedulu scan² ni tak femes sgt. doktor maen rasa² perot.dokto kata rasa kepala ada cam dua. errrrkkkk? mak aku da rasa macam menakotkan. tetiber da sampai due date nyer. tau² kembar.. 
kitorang kembar tak seiras. kembar aku halos je..aku gebom. HAHA...

HAH! amek ko..time tu sapa nak kua dulu? aku pon bagi kembar aku kua dulu. gentle kan aku? kehkeh...dan kini aku dan kembar aku masing-masing ada jalan hidup sendiri. dan kami masih baek dan rapat seperti kembar-kembar laen. kalau dia saket...pasti aku terasa saket juga. itu la kekuasaan Allah. 
seronok tak jadi kembar ? seronok ah..korang ado ? HEHE..

cuma beza kami adalah : dia suda bergelar ibu. dan aku belom lagik....yaawwwww~

bermaaf-maafan dgn ibubapa selalo ya...

psssstttt : selamat hari ibu kepada semua yang telah melahirkan, mendidik dan menjaga anak-anakmu dengan baik dan sihat walafiat segala. semoga ibu² diluar sana sentiasa dipelihara oleh Allah S.W.T...



2 komen panas:

Gayahspears said...

selamat Hari ibu ya buat emak Cik Bib..hihi

Cik Bib said...

@gayah : kemaen lg ek dkt entri emak aku ko punya sopan.kalo x....datang kan tut...tut...tut..je keje.harhar..takot kat mak aku ah tu.haha....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...