18.5.11

selamat | hari | GURU


salam...

upss..sori ya. aku lambat bbrp hari wish hari guru sbb aku kan bawa hati yg lara.

SO...selamat hari guru buat semua cekgu-cekgu di seluruh dunia termasuklah cekgu tadika aku, cekgu sekolah rendah & menengah, cekgu sukan , cekgu Memandu, cekgu masa kat UiTM dan kakak serta kawan-kawan aku yang merupakan seorang cekgu.


GURU PENJANA TRANSFORMASI PENDIDIKAN NEGARA
(aku mmg hafal la motto hari guru setiap tahun)

aku penah menipu cekgu aku weh..aku cakap result PMR aku 6A. walhal aku 4A je.cekgu tu siap bagi aku hadiah ada ikat reben. tak sangka menipu leh dapat hadiah.HAHA!

aku penah pujuk cekgu aku sebab dia mengandung, boleh lak budak kelas aku pegi tuka kerusi goyang dgn kerusi dia. skali dia duduk nak patah. menangis cekgu tu terus kua dr kelas aku. aku ketua kelas time tu. terpaksa aku pujuk cekgu tu dgn cara menanges jugak.HAHA!

aku penah melawan cakap cekgu sebab cekgu tu asek cakap kelas aku ni sombong. aku cakap kat cekgu tu nnti SPM mesti subjek BM aku dapat A.tengokla...(sombong lagik!)

waloapepon la yang terjadi dan aku da buat..aku da minta maap siap-siap kat cekgu. sebab aku tatau la aku jadik ape sekarang kalo takde cekgu-cekgu ni weh. SIYES jadi cekgu susah.aku dulu nak jadik cekgu..
tp sebab ramai sgt kakak aku jadi cekgu aku igt nak jadi polis la pulak.HAHA...boleh naek motor besar VRRRRROOOOOOOOOOMMMM....

aku tujukan lagu ni buat cekgu semua. tak kira la cekgu tu ayu ke macho...


pssssstttt :  aku kalo jadik cekgu korang setuju tak? ada gaya tak? AUMMMM~kehkehkeh...


0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...