3.5.11

makasih | daun | keladi

Assalamualaikum w.b.t...............


aku lepak ngan member hoki aku. dulu dia dak junior. skrg ktrg kawan ah. sbb 2-2 da beso. itu hari ktrg pegi mandi sungai tapik agak ah kan ngah mandi sungai pakai seseksi woh. takleh ah nak upload picture....

da lama tak naek tren. sebab aku kan baek duk uma je lipat kain, jaga budak dll. HAHA...tapik aku & elin naek kete park kat LRT putra gombak. saja bajet da setahun tak naek tren nak try ah kan. menyampa tol aku kat elin sebab nak nek tren.pastu....
beli tiket sampai ke damai sbb nk tuka naek monorail kat situ.motif? kat damai takde monorail ke weh? apesal da takde? bukan dl ada ke?
pegi beli tiket ke dang wangi balek. sengal tol ah..
da tuh pegi naek tren balek nak ke dang wangi. boleh naek salah arah lak. pegi patah balek gombak. kejadah tol la.
da basah ketiak suma baru ah sampai dang wangi. menapak lak sampai ke monorail.
pegi naek monorail bukit nanas benti bukit bintang. pastu menapak sampai melecet kaki budak tu sampai PAVILION...terpaksa beli selipar ipanema baru. naseb ada sale. KEHKEH...
masa perjalanan kitorang tuk sampai ke sini  macam perjalanan pegi melaka. 
lepas ni kte lepak mahkota parade je la elin ek...HAHAHAHA.


makasih yer ELIN sebab BLA...BLA..BLA... kalo nak naek tren lagi lepas ni. bagitau la... payung ropol-ropol kite tu sila frame kan. takde pe nak bagi tuk bezday gift. tu je ah temampo. sila jgn jadi playboy mahupon playgirl. makasih atas lepaking ini. bulan depan kite pegi port laen lak yer. HAHAHA....


psssstttt : tak sabar tunggu hadiah dari jauh ( beg balek kampong handmade...)

4 komen panas:

Cik Mira said...

fuyohh dating tak ngajakkk

Cik Bib said...

mira kan balek somban..camno nak ngajaknye.haish...pasni ajak. jgn takmo join. JAGA kamo.hehehe..

tricksrex said...

haha lame ke tak naek tren cik bib sampai patah2 balik hah

hahaha

terpaksa beli ye
camni aku pon nak cakap terpaksa beli la kat mak aku,strategi baru

Cik Bib said...

@trex : ktrg ekceli terikut ada mak indon tu. adehai la...tau2 da salah tren.HAHA..

kaitan terpaksa beli tu ape? siap strategi lg tuk beli kat mak kau..aku tak paham.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...