8.5.11

lagi | sekali | nampaknyer

Assalamualaikum w.b.t...............

" Tuhan sengaja menduga kita. Menguji kekuatan manusia....."

yesssss!! lagi sekali nampaknya aku akan hadapi menda yang sama berulang. ehm...mesti seronok tengok orang laen bahgia kan? ko hado ? takdo duk dendiam...dan sila jangan berputus asa dan buat benda yang bukan-bukan...heh~

entri kontot aku ni tamat disini saja..aku ada dua perasaan di saat ini. 
sedih akibat gembira dan tumpang gembira....
sedih akibat pikiran negatif yang menjelma.wah kemaen menjelma.. ok bye!


pssssstttt : apesal ada air keluar dari mata ? apesal ada air keluar dari hidung ? erkkkk...? 


6 komen panas:

pzah said...

air yg keluar dari mata tu menandakan anda sedang sedih

PG said...

akak! senyum =D tak perlu kata apa-apa. hahaha.

aduh, camne lg nak tolong ni, satu aje la kak, kene bwk seletip pegi mane2, dorg bukak je mulut, papp! seletip terus. haha

moga Tuhan hilangkan dukacita akak, dukacita saya dan dukacita mereka yang sedang berdukacita. Amin =D

Chikebum Buzz said...

yaw ..air dari mata dan hidung .. ???
bagus laa...kadang2 cuci mate..heh! soba je laaa..!! =P

Cik Bib said...

@pzah : heh...tak ah. habuk masuk mata.KEHKEH..tq drop komen.HEHE.

Cik Bib said...

@PG : makasih ya...yer.mudah-mudahan kita menggapai kebahgiaan berlipat kali ganda.AMIN....

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : ye ah...saya da lama tak coci mata dgn air.selalo cuci mata dgn auuuuuwwwww.KUIKUI...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...