26.5.11

budak | patah | tangan


salam....

sempat-sempat je aku hapdet entri ni sebelom pegi sepital ...
anak buah aku yang darjah 2 ni patah tangan sebab maen lompat katak.
hamek ko...kawan dia jadi katak. henyak tangan dia. patah dua weh.

erk...cuba korang tengok tangan dia bengkok da...
sempat-sempat je upload X-ray ni...
mesti saket gilosss...kita kalo terseliuh siket da meraung. ini kan pulak bebudak kecik. aduh siannya..harap-harap wawan OK. atam datang bawa air twister yer...

psssstttt : ok bye...moga anak buah aku cepat sembuh dan tahan saket...off to Hospital Selayang.

12 komen panas:

missSenget said...

1st time aku tgk orang patah tangan.. cmtu ek??


uhhh..

sakitnye...!!

Cik Bib said...

@missSenget : tu ah pasal...sakit punya.

siap cam bengkok lg tu..sadis.ngeris...

Chikebum Buzz said...

patah tangan xper..jangan patah hati ..ok bai !

Cik Bib said...

@chikebumbuzz : patah hati..mungkin boleh berganti.ewah....kehkeh.

fiezah91 said...

errr..tgn aku lak ngilu tgk gambar tu T_T

Cik Bib said...

@fiezah91 : tu la pasal..ngeris aku weh nengok. kesian anak buah aku.

tp tu la..maen menda bukan-bukan.hish!

tricksrex said...

adoi ngilu tangan akuuuuuu

die ok tak?
die nanges tak?
erkkk kena sambung besi la?

Cik Bib said...

@tricksrex : aduh...aduh...aduh duh duh duh.

mmg ngilu.tapik kemaen ko punya citer sambung besi..aku lak ngerissss.

tricksrex said...

haha dah patah cenggini mana leh simen
patah dua tu
erkkk ngilu tulang aku

Cik Bib said...

ek...haah kan.patah dua.
tp elok je tgn dia bersimen tu.ngeri tu kalo da maen sambung besi..hish!nauzubillah....

naseb cuti skola da.ade ni ha kt uma neneknya..da siap maen bola dgn aku siang td.

Gayahspears said...

patah tgn???
meh2 mane budak tu??
aku nk patahkan kaki dia pulak.. boleh???
jahatnyer aku kan Bib?? haha

Cik Bib said...

gayah...gayah...gayah... : ko memang kejam tau.

Cuba jadik cm aku ni.sesuci lebaran...isk3x.
Ade anak buah aku ni.dia cakap...nah la kaki dia.huhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...