12.5.11

bawa | hati | hati


salam..

aku cuti untuk seketika dari berblogging. sebab membawa hati.

away not runaway

dan aku pegi untuk seketika. doakan aku selamat pergi dan balek ya.
semoga dapat memulihkan saki-baki luka dan memberi sedikit ruang gembira.
korang jangan berharap aku bawa balek putera raja Rom. 
sebab aku bukan g Rom.  maupon Romp kedai jeans tu.
semoga Allah melindungi aku sepanjang pemergian aku ni. ok bye!!

sapa-sapa nak ikot meh ah...tapik naek sampan ni hah. ada brani?

pssstttt : ngantok mata ni pasal jadi burung hantu malam tadi menyetelkan satu masalah hati.dan TQ kepada yang cakap hati-hati kat aku.HEHE...


5 komen panas:

Anonymous said...

berhati hati ye kakak bibo.. kihkihkih

Chikebum Buzz said...

hati2 k ...cuaca x menentu skg nie ..dengan udara x sihat ..pape pun hv fun ! =)

missSenget said...

hati-hati cik bib...

balik bawak kegembiraan byk2 ok..

luka2 tu. tinggalkn kt sana.. kekeke

Cik Bib said...

@missSenget : haha...ye.aku da balek.tp lopa lak nak tinggalkan loka-loka itu...huhu.

damha said...

semoga dpt bawa balik sinar mentari yg baru yg akan menyinari kehidupan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...