11.5.11

aku | pening | lalat


salam...

adehai la.kebelakangan ni pala aku asek pening lalat. bukan lalat yang pening.
aku la yang pening..lalat pening ape aku nak kesah? aku lastik lagi ada ah..HAHA.

tadi bos aku minta aku menda info psl CCTV. aku bagi pasal THUMBPRINT.
aku rasa dalam hati bos aku mesti rasa nak pecat aku time ni...siyes beb.

bos : bib, bagi saya yang tentang CCTV tu bib. yang kita pernah buat hari tu. 
aku : oh..ada-ada. kejap saya bagi ek. tapik sama ke?
bos : takpe..nanti saya padam apa yang tak diperlukan n saya tambah-tambah.
aku : .......NAH BOS ! .......( bapak konfiden abes ah )

bos : bukan yang ni la bib..ada itu hari kita buat tu.
aku : bos ni aku tampar kang. ni la dia ...aku kata yang ni. yang ni la. 
( ni ayat poyo aku reka sendiri..korang ni agak la kan. takkan ah aku nak cakap camtu. aku kan sopan dan ayu )

** tetibe ingatan aku pulih. aku pon gegelak sambel bebuat baek ngan bos.HAHA...

hilang fokus sbb kurang berjoging dan bersenam.....

mak aih..jauh bebenor CCTV = thumbprint pegi nyer. dems ah! 
ntah apesal aku tak brapa  nak fokus kebelakangan ni. mungkin sebab kekurangan vitamin C sebab kurang makan cendol. 

pssstttt : korang kalo pening sal mabok todi. korang tapayah nak cari pasal. mau kena tikam dengan orang laen nanti. HUHU...ok bye!


2 komen panas:

dak kecik said...

haha..lalat pun tak pening macam ko..orang mintak lain ko kasi lain..cessss..

pst, apa kaitan vitamin c ngn cendol?

Cik Bib said...

@dak kecik : HAHAHA...tu ah pasal. aku pon tak paham.haish...

heh..kaitannye. ko kena blanje aku cendol ah. sian aku tak cukop vitamin C..hehe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...