12.4.11

zaman | dolu | dolu

Assalamualaikum w.b.t................


korang penah hado tak gambar zaman pakai KODAK dulu? takkan takde kan? aku pon hado gak sekeping lima gambar dedolu. memang syok kalo duduk reramai sambel gegelak kan pesen rambut, dress up memasing.walhal dolu ni kire hapdet la ni.wakakaka....

"baju masuk dalam suar, seluar pesen kaki besar, pakai cekak, beg sandang blakang" ..HAHA!

tapik...tapik...sekarang memasing da ada DSLR satu sorang. kadang aku rasa hado kamera bebanyak ni cam tak bez pon ada. sebab suma da taknak bergambar. suma nak ngambil gambor je..kan? ada 8 lagi album lelama mak aku zaman dedulo gaya cam hindustan bagai posing bergambar.seksisssss gak org dedolu ni kan? aiyak... ok ler, aku nak sambung gelak layan gambar lelamo ni hah....bye.


10 komen panas:

fiezah91 said...

eleh! main nyorok2 lak.. hahaha.. aku ada byk gambar gitu weh.. aku simpan lagik..wakakaka

Cik Bib said...

@fiezah91 : mana de aku nyorok. tu bukti aku pemalo sejak lahir...ekekeke..

comel tak aku? kehkeh...

aTy _faRed~ said...

sekarang kaLau OP nak tangkap gambar pakai kodak..charge jauh lebih mahal tau dari pakai camera dslr.. ai terkujat...tapi bg sesetengah orang n OP gambar pakai kodak ladi cantik tak perlu editing...:)namus sangat terhad..

Chikebum Buzz said...

wah ...zaman dolu2...klako gak yer .. =) nak wat entry tajuk ni gak lah nantie ...ko mesti gelak guling2 tgk gambar akak zaman dolu2 ...heh.!

Cik Bib said...

@aTy _faRed~ : ye ah...kodak da doblas hinggit zaman dedolu.pastu kamera berat besar gajah.HIHIHI..

tp tu ah dulu yang wat gambar2 cam kat atas tu sbg kenangan.heh...

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : haha..sila.sila. wat entri gambor zaman dedolu..kehkeh.

Zam Spyder said...

very old school.. lain bib dulu ngan skang. memang la lain, wakaka.. nanti sy nak taruk gamba mase sy kecik2 cabot ubi mase dedulu.

Cik Bib said...

@Zam Spyder : haha..ape yg laen. dulu comel. skrg pon comel gak.kan sama tu....ekekekeke.

sila..sila..saya pon nak tgok kamo tanam ubi masa kekecik dl.hikhik..

damha said...

dedolu ko x wat tocang dua ke bib....
beshnyer naik lori dedolu tu sambil bergambar atas lori dgn aksi berdiri tegak...he3333

Cik Bib said...

@damha : HAHAHA...rambut ciput. nak tocang kejadahnya. huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...