1.4.11

webcam | dengan | c polan

Assalamualaikum w.b.t..............

ok....ni aku nak habaq mai siket insiden aku maen webcam ni weh. lama suda tidak berwebcam ni.tp malangnye webcam ngan orang senget..jadi la senget jugak. terkenan la tu...~

well..webcam tu kan boleh guna tuk sembang-sembang nampak muka sambel taip-taip kan? ni bukan tutorial webcam yer.cuma aku rasa menda ni sangat efektif bagi mereka yang berjauhan dengan "orang tersayang". siyes sangat efektif..
TERSAYANG tu contohnyer  suami, makayah, tunang, boipren, dinda, kanda dan suma la kan yang mana berjauh-jauhan tu......  

mesti korang romantik-romantik gilo kan masa webcam-webcam tu?auuuwww~ tapayah la duk serumah dengan makayah. nak berwebcam gak. ape kejadahnyer kan? tapik kalo setakat webcam ngan mereka yang sengal-sengal ubi cam situasi aku...bukan takat nak bersopan-santun siket...berbudi bahasa pon takmau.cis...
ade je menda nak mengutuk nyer.menyirap lak rasa...

cam macik la nenek la dalam webcam..dia tatau mmg pesen tudung senget femes skrg ni. ( walhal pakai tudung senget kit je )

hidung kembang kempis la hape.... ( padahal bernafas je kot... katanya through webcam nampak sangat jelas pergerakan lobang hidung...apekah? )

siket kata-kata pujian takde. nampak kan? chait..


pape pon..menda ni fun la.cuma satu nasihat jangan ada aksi terlarang dan tuttttttttt.....dilakukan di depan webcam. ngeriiiiiiiissssss U.  lagipon takbaek tau.berdosa dan tak manes...ececeh!


2 komen panas:

Chikebum Buzz said...

kalau berani meh webcam ngan akak ..heheh akak buat ko sampai berdarah mate tgk ayat2 ape akak akan tulis ..pasal image yg akak nampak dalam webcam tu nantie..hahaha ..

Cik Bib said...

@chikebumbuzz : hish..cuba baca bebetol. nampak tak untuk "tersayang".

motif webcam dgn akak apekah?muntah ijau den diwatnyer.huh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...