20.4.11

tumpang | gembira

buat kali ke sembilanribulapanratussembilanpuluh kali aku dalam situasi ni.

 t u m p a n g   g e m b i r a   =  s e d i h


semoga segala kegembiraan yang aku penah tompang ni akan beratur, berkumpul, dan datang satu hari nanti. banyak kan kalo menda-menda gembira yang aku da tumpang ni bergabong pegi kat aku ? HIKHIK...asek tompang je keje. sedih dan kesian betol.


psssstttt  :  ni bukan entri sedih. ni entri girang gumbira. ok bye!



6 komen panas:

tricksrex said...

ape yg ko tumpang tumpang niiiiiiiiiiiiiiiiii

KHRLHSYM said...

tumpang biasanya rasa lain. patut mungkin rasa gembira sahaja. :)

Cik Bib said...

@trex : macam-macam da aku tompang.tompang lalo..tompang gembira.tompang skodeng...macam-macam ah.hikhik..

Cik Bib said...

@KHRLHSYM : heh..tumpang biasanya ape yg laen yer?HEHE...

tu ah..tak segembira org yg menumpangkan kte la..heh.

PG said...

ok2. jelas terpangpang "kegembiraan" akak tu hah. la tahzan ya MAK ATAM =D

Cik Bib said...

@PG : ye...suda jelas terang lagi bersuluh kan. nak jugak tepek peribahasa. kuikui...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...