1.4.11

perkataan | femes | bulanan

Assalamualaikum w.b.t..............

perkataan femes bulan Mac aku jatuh kepada :

TIDAK LAYAK

korang penah tak macam dalam satu bulan tu secara kebetolan dalam keadaan dan masa yang berlainan tapik perkataan dan pada bulan yang sama ?
tak penah ? ish..aku penah. ni la sekali ni hah..tu perkataan kaler merah kat atas tu.

FYI, perkataan tu sangat mendatangkan perasaan tak bez kot dekat aku. sebab dedua menda ni wat aku cam erkkkkkk...teruk gak aku. ingatkan aku cool sangat. tau-tau tak layak. hamek ko!!!! sapo nak jawab ?
tetiber aku rasa macam woh..woh..dorang kick aku scr halos ni. takpe..takpe..

ehm.pointer aku takde 3.6 till 4.0 
la masa belaja dolu-dolu. teruk kan aku ?
so, menda ni buatkan aku selalo tidak layak untuk itu ini. benarkah?
oit..oit..korang tabaek la pk camtu. zaman dedolu bleh la nak pk camtu kolot.cuma aku rasa tahpape je masih ramei berfikiran sdemikian ghupe.isk..isk..isk.. tapi dalam erti kata laen. dulu pesal ko tak blaja bebetol? ha...kan da padan muka tak layak itu ini. sekarang ni kejadah ko nak nyesal sudah tak beguna lagik...suma da jadi bubur mekD!

dan kepada bos..saya tak layak ke bos yg tanak bagi saya layak bos?
pape pon bos, moga murah rezki bos dan melayakkan ramai orang-orang layak yer bos..tenkiu ! ( 6perkataan bos yg digaris = bonus 6bulan gaji). ok bye...

psssttt : perkataan femes korang bulan ni lak hapo ? cerciter..cerciter..HIHIHI.


0 komen panas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...