15.4.11

pening | kepala | pening

Assalamualaikum w.b.t...............

ARRRRRRRGGGGGHHHHHHH.....pening.pening.pening.

aku memang pening. pening sebab menda merepek-merepek.
menda remeh ditemehkan. pastu da temeh disemak-semakkan.
maka nya aku da jadi pening. berpusing-pusing kepala ni. aku takde migrain.
aku zohor tadi pon boleh je macam senget-senget nak tumbang..
terpaksa rehat kejap n solat semula.taktau apesal...
maybe sebab tak cukop tido....HUHUHU.
oh...da kenapa korang buat muka macam tak percaya aku tak cukop tido ye?
ccccciiiiiiissss!! betol la weh sebab TAK CUKOP TIDOR ni.

pssssssttt : ntah-ntah pasal tak cukop makan @ tak cukop senaman kan? ok BYE!.

3 komen panas:

fiezah91 said...

ah! aku pening baca entri ko yang pening.hahaha.. woit..takkan baru jadi cikgu tgh malam semalam dah pening kot..tak patut.haha

Cik Bib said...

@fiezah91 : haish ko ni kan...suka nak sangkal aku kan?

HAHAHA...ko baca la pelan-pelan.baca lelaju memang ah pening.pape pon...sbb tu ah aku bukan cekgu skrg ni.HAHAHA....

damha said...

minyak cap kapak xde le...minyak cap pisau ada la....tapik minyak ni utk memasak je...he3333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...