6.4.11

maen | formspring


nak maen tanya-tanya ? satu soklan namblas hinggit. 
tak ah..memaen je. ekceli aku ngah ngetest menda ni.
ada sorang pentanya setia..yuuuuuuuuhuuu.
ntahsapasapatah dia..konpius den. yg penting aku takde stalker.
sebab aku bukan artis mahupon retis.sekian~KEHKEH...


10 komen panas:

PG said...

waaaa...gilerrr. haha

baik makan mi kari kat ace planet klu cam gini.

Chikebum Buzz said...

kalo namposen boleh x ..? itu je yg saya ada ..ngeh3 ..!

Cik Bib said...

@PG : ace planet tu menda? eskrem kacang tau la..hahaha.

akak memaen je la.chait...

Cik Bib said...

@chikebumbuzz : cettt..namplohsen nuffnang ah tu. kehkeh...

muCux said...

cik bib jom join GA hahahaha. . kamo di tag :p

http://ladolcemucux.blogspot.com/2011/04/giveaway-purse-polo-by-darkbatman.html

Cik Bib said...

@mucux : hihihi...wah ko. asek maenn GA je ek skrg ni.

orait..nnti aku join ek. skrg ngah koje. GA pasal apo la tu. menang dapat umah banglo sbijik tak? hehe..

apik pehe said...

hehehe..main tanyer pulak..kang naya kalo dia tanyer pasal math engineering

Cik Bib said...

adeh..jangan ah tanya sal math engineering. enam hari kira tak dapat2 jawapan nnti.HAHAHA....

apik pehe said...

hahhaa..baru jer 6 hari..tak berbulan lagi..xper2..nanti apik suh member tanyer pasal sejarah malaysia pulak..hehe

Cik Bib said...

@apik pehe : aduh..jangan tanya soklan berunsur pelajaran. alergi la..

nanti leh pening lepastu pitam..pastu tdor.HAHAHA....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...