19.4.11

cerita | cintan | cintun

Assalamualaikum w.b.t...............

entri khas sempena aku putus cinta ngan fahrin ahmad 
(bukan nama sebenar)
aku sedih ah sebab fahrin ni sayang gile kat aku gegila sampai gile ah.TAPIK.....
katanya aku tak sayang dia sebab aku tak cakap i sehari seribu kali.
ekceli aku banyak keje la nak buat. tak sempat nak cakap i sehari seribu kali.
tapik aku sayang la ko kan bukan aku sayang dengan kata-kata semata..eceh jiwang!!
ok...pastuh kan pastuh kan. aku da kawen. eh silap..kawan dgn kau da 6tahun.
so, aku tak kesah la kan ko tak kaya-kaya ke tak macho-macho dalam 6tahun tu.

tapik kan...kalo ko memahami aku sedikit dan bersikap matang .aku da rasa yakin siket dgn kau. TAPIK....disebabkan kelihatan tiada kesungguhan dalam melihat perhubungan ini maju di masa hadapan. bia la aku mengundur diri sama seperti scha & linda onn yer fahrin (bukan nama sebenar)

semoga ko yang aku sayang dapat memikirkan yang terbaek buat diri sendiri, lepastu buat keluarga, buat kekasih ko satu hari nanti yang buleh sehari seribu kali dgn ikhlas. selamat tinggal fahrin (bukan nama sebenar)......


psssttt : korang rasa aku bercinta ngan zamani SLAM ok tak? wah nak artis aje..ekceli aku minat ok kat fahrin. aku saja pinjam nama dia...HIKHIK. ok bye!

10 komen panas:

PG said...

haha. byk skandal la dia ni. kejap BLACk (bukan name sebenar), kejap FAHRIN (bukan name sebanr), ni nak ZAMANI plak.

haha. bile nk ajak makan nasi minyak?

Cik Bib said...

@PG : mana ada banyak skandal pon ah. ni suma namanya hati sering dilukai...wah gitu.KEHKEH.

Chikebum Buzz said...

akak paham ...akak paham ... sabar la ye ..

Cik Bib said...

@Chikebum Buzz : makasih kakak.

hanya jauhari mengenal manikam..hikhik.

muCux said...

cik bib jom cari bf aku. . .aku pon single nie. . . .anyone????

Cik Bib said...

@muCux : erk..tu ah. kite berdoa yer supaya dipertemukan dengan jodoh yang terbaek.

tricksrex said...

fahrin tu hottt
haha ni tiba2 nak minat fahrin pulak ni lepas kecewa ashraf muslim nk bertunang T__T

Cik Bib said...

@fahrin : haha..tu ah, jodo aku dgn ashraf muslim takde la..

dl ktrg sweet kapel.tapik da takde jodo.nak wat cane..mungkin fahrin jodo aku.wah kemaen...

Cik Mira said...

mira paham kak. semoga terbukak pintu hati nye utk berubah nnt :)

Cik Bib said...

@Cik Mira : ehm..tu ah. da tinggal kenangan je mira.ececeh...

carikan akak yang baru OK.HAHAHA...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...