29.3.11

sekinchan | vs | ayampenyet

Assalamualaikum w.b.t............

ok..insiden ni tengahari tadi.rezki kawan aku sorang tu. dia blanje aku lagik..
wah, lagik tu.bagus kan dia. moga murah rezki dia slalo. 
murah rezki dia...murahla rezki aku.HEHEHEHE...
so, dia cam nak makan ayam penyet. ktrg rehat sejam je.
taboleh kurang dari sejam (prinsip aku) dan taboleh lebih dari sejam (prinsip bos)
so, ktrg sgt rushing sebab nak kejar kan sejam tersebut. 
dan sampai-sampai da parking tu. ktrg dgn lajunye masuk kat situ. 
dan kelihatan cam sangat laen macam cara susunan mejanya & bau hanyir ikan pon kuat.
walhal ayam penyet. ayam pesal nak bau hanyir-hanyir ikan kan? *hairan tapi layan je* 

aku pon dengan blur2 masih mampu terpandang kat nama kedai tu.
"SEKINCHAN" errrrrrrrkkk....kenapa bukan tulis "AYAM PENYET"?
dems ah..yg c kawan aku ni lagi ah teruk. siap kaberline. nak makan sini ke?
aku pon cakap kite da masuk salah kedai pastu BLA sambil terus blurr.

weh, pada owner kedai. korang tapayah la wat warna tema sama sangat ngan jiran. kan da menyusahkan orang-orang blur cam ktrg ni hah...kaler nak unsur-unsur ceklat sama. wat la kaler ungu ke oren. kan laen tu.hish la..

 neway , thanks to kakak gumuk tegar sbb belanja saya. saya ada pantun spesel.
"tima kasih daun keladi. esok, lusa, tulat, tulit...blanje la lagi. 
YUUUUUUUUUUUUUUUU..."

11 komen panas:

Chikebum Buzz said...

HAhaha ..aku x leh luper peristiwa pahit nie ... hehehe ...

Cik Bib said...

peristiwa manes la kak..
huhuhuhu...lenkali minta rehat 4jam.
takde la rushing nau..KEHKEH.

Chikebum Buzz said...

ko sedar kan amik rehat 4 jam tu sebenarnyer same dengan ko amik cuti separuh hari ..??? hehehe ..

Cik Bib said...

yela..HAHA.ok, laenkali kte pegi jauh siket.

amek half day yer...huhuhu.
nak pegi kat restoran SAUNA.wah gitu...

Urbanite said...
This comment has been removed by the author.
Chikebum Buzz said...

eh gile kau ..nantie ada org cakap " masalah besar...masalah besar..! " hahaha .. LOL !

Cik Bib said...

@chikebumbuzz : HAHAHA..ye tak yer kan.kihkih..

takpe la..kite layankan aje.saya kan tak layak.

Cahaya Kehidupan said...

owh,ayam penyet,nasib baik cahaya dah pernah makan,tak lah jakun dengar nama tu...hehe =]

Cik Bib said...

@cahaya : haha..jakun la sangat. saya tau slalo je cahaya dating sana kan? KEHKEH...

salah kedai la cahaya. malo jep...

Cik Mira said...

akk bile nak lanje mira pulak? :P

Cik Bib said...

@cik mira : jom mira jom...
akak baru balek jumpe elin tadik ni.
kitorang dating meeting..HIKHIK...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...