9.2.11

pau | rambutan | seguni

ala....nak wat entri baru..tapik takde idea.
macam mana ek? tapik takpe la. bia aku cakap menda yg terlintas.
o..aku nak wat ucapan makasih la kat @seseorang. 
mengado tak nak tag gak camni?
sebab ape? sebab dia ada bg aku menda-menda berunsur makanan.
maklom la aku ngan makan da sebati kan..haha.
hish..rambutan segoni weh kampong mali. korang hado? ekekeke...eksen jap. 
gambor rambutan sebenor takdo..pasal tak dan nk bergambor. bedal tak hingat.

makasih ek @seseorang sebab da bagi rambutan seguni. hamek ko...
itu pon dia siap mnta maap pasal bagi dia tu siket untuk bagi aku si kuat makan.
pastu makasih sebab blanje mekD...pakej skeluarga lak rasanya kena blanja.
bengkok beliau. 

dan makasih untuk CD original maher zain dan CD zikir munajat tu. heh..
aku da t/tgn sendiri kat CD tu. sebab bajet nak otograf maher zain. tapik takde lak.
juga ole² sarawak. ngan selendang rambu-ramba. aku tak gheti nak pakai camno. 
tapik org da bagi.. aku gugel tutorial pakai slendang tu lagu mana. kekekeke...
tak lupa gak untuk cawan²  comel tu. banyak woh..ade doblas aku rasa cawan comel tu.

ni ada pantun 3kerat khas tuk @seseorang dan juga tuk sapa²  y bg aku makan ke ole² :

makasih daun keladi,
esok-esok tulat tulit leh bagi lagi,
hihihihihihihihihihihi.
 ( asalkan hujung dia sama huruf kan? kira pantun la...haha )

ni gambor ngengada aku snap motif riak sketika...


12 komen panas:

fiezah91 said...

byk gila weh! huhu. tapi aku nak tgk rambutan yg seguni tu..ko ni mmg mkn x hingat btl la.. isk.. kan dah xleh nak eksen dpn panadol ngn anis tu..huhu..

psttt.. pandai sungguh ko bpantun..wakaka..terpesona aku weh!

Cik Bib said...

@fiezah91 : aleh...kang ko da tgok gambor rambutan seguni ko terliur..
so, aku saja la tak masukkan.

aku mmg suke ngan karya2 seni ni..kehkeh.berbakat kan aku sampai kau pon da terpesona.hihihihi...

hani said...

wahh..nape x pos laju kat perlis? bagi la sikit..sian la.hahaha.tettt.. =p

Cik Bib said...

@hani : ye ker? bak sini address.aku pos..kehkeh.cam siot je..

Love You Anne said...

bib.....nak CD maher zain.....ann sukak gilak pada dia.......

Cik Bib said...

ann...kalo ann nak.ann g la beli sndiri.ekekeke...bib pon org bagi.takkan nk bg ann....

ann kan da ada maher zain sbenar disisi ann..hahaha.

PG said...

x real...x real....gmbr rambutan mane? ahahahaa...dh la konon org lain makan...sebenarny makan sendiri2 kan? dah la x pelawe langsung...ishx3..kak bib ni...

monolog kak bib.."esok2...kalau kau nak bg...kau bg cincin la plak..."

huahuahauhauhaua

Cik Bib said...

@PG : hish..banyak la kamo punya tak real. da slamat bedal.
kalo nak real lagik akak bg pic rambutan yg da tercerna. mahu ka?kehkeh...

oit..banyak kamo punya monolog.@seseorang tu kawan aje meh.cis budak ni...akak hanya setia pada black aje..tahu kan?

PG said...

ahahahaaaaa...arini budak tu kan dia pegi tgk consert awiee...rock gitu..dia curang ngan black..patot la black tinggal/..aajjajaa

Cik Bib said...

PG : hish.black bulan depan i dating ngan dia.u ni kan....tp i da jatuh cinta ngan awie gak.camno?kehkeh...

PG said...

gataaaaii..kawin ngan si pemberi rambutan jela senag....huahauhaaa

PG said...

gataiii..klu camtu kawin dengan si pemberi rambutan jela..xyah byk pk..ghuahauhauauaa..ahahahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...