14.2.11

awie | ke | ramli sarip ?

yeah........yeah......... aku ngah mood rock .

boleh pulak ada konsert karnival WOW putrajaya.
awie, ella, amy search, ramli sarip, ito 
pon hade weh...aku suke. gile bez mereka nyanyi. maap yer. saya pegi sana bersama keluarga.
bukan dengan kekasih atau teman tapi mesra ke hape. harap maklom! sila imagine menda yang positif saja berlaku disini.ekekekekeke....

sangat suka otai² rock tersebut. suara dorang kat luar ngan dalam radio sebijik sama. awie da la macho weh. ramli sarip even da tuo, gagah weh dia perform..ella jangan cakap la. tak benti² dia melompat...da ghupe spring aku nengok.

menda ni juz suke² je. macam bez gak tengok ramai family yang bawa anak kecik. ada tu siap anak dia da tido. pastu ada nyamok. dorang syuhhhh...syuhhhhh...pastu sambung layan konsert tu. boleh je kan camtu ? rajen tol...adehai la. tu dia antara barisan artis. awie ngah tarik tuh.ramli sarip usha je..

menda ni tak silap aku la kan sempena putrajaya da sedekad = 10 tahun. ingat lagi dedolu orang cakap putrajaya ni membazir la hape masa zaman Tun Dr Mahathir. guna duit rakyat la hape.adeh...sekarang ni. dorang yang bajet duk sini. baru la nak bebangga cite kat orang kampong konon da penah pegi putrajaya...eceh. padahal dulu ko kutok abes-abesan. pigi da...tapi ade aku kesah. aku juz nak nengok konsert je.huhu..

ROCK la weh.yeah..yeah...aku suka artis jemputan yang berunsur rock je. yang laen tu aku layan gitu-gitu aje. pastu da abes tu. lepak mapley...pon bersama keluarga. bukan kekasih.

14 komen panas:

muCux said...

ramai owg kate bezt weihh
adeehh nyesaL lak aku x p
padahaL aku kat putrajaya

PG said...

ahahahahaaaa..booooooooo.....

Cik Bib said...

mucux : itu la dia..mmg besh pon. heh.aku ingat ko kat selayang.kalo tak, leh cekidout ko..

Cik Bib said...

PG : dengkis la tuh...booooooooooo jugak.huh~

Cikgu Tie said...

Entah kenapa hati Cikgu tie duk kata cikbib p dgn kekasih.hahaha(gelak menyakat)

Cik Bib said...

cikgu Tie : tabaek tau.tol tau sy g ngan family ajo. ngan kekasih tak maen la g konsert. hahaha...tak sesuai.hehe....baek kan sy?kekekeke...

Cik Mira said...

best nyeeeee lepak2 ngan family T_T

Cik Bib said...

Mira : ye...sangat bez. huhu...kamo pon selalu juge hape.eleh...

khairul hisyam said...

suka ramli sarip :)

PG said...

ahahaha..xde makneny nk jeles2 cik bib lawaaa oiii...sy memang dh biase ngan artis2 ni..ape tu name artis y top tu...urmm..hak!..y nameny "bib" tu..menang dh biase ngan dia..kenal ke? klu x kenal makneny dh nak kawin la tu,...ahuahuaahaa

ehh kakkk..sy jeles klu akak abik gmbr imam mude jeee...huahuahuaa...

Cik Bib said...

Khairul Hisyam : ye...saya pon suka ramli sarip. suara dia power...cam power ranger.huhuhu.

Cik Bib said...

PG : yela...artis bib tu mmg bez. dia da la low profiles.choi...

baekla..lepas ni aye amek gambor ngan imam muda lak ek. aye eksen kat kamo lak.

PG said...

eeehhh...xolehh la camtuu/...klu ade imam mude...harus diberitahu sy dlu...senang sy nk mtk tlg abik no fon...hauhuaa...ehhh...kak...ni jangkit ngan awk la ni jadi gatal2 ni...astaga....

damha said...

fuyoo peminat rock juga rupanya...
tapik jiwa tetap sentimental gitu...he3333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...