14.2.11

rindu | omakabah | den

Assalamualaikum w.b.t............

ini entri sedih dan rindu-rinduan terhadap makabah aku. apesal pulok ? pasal makabah aku balek kampong ada kenduri. da tuh, pesal tak ikot ? pastu heboh bajet rindu nau. aku bukan taknak ikot..tapik kan banyak urusan laen. ( alasan ngelat ikot mereka)

pastu kan...yang paling sedih tu. selalu balek keje kan. mak da siap masak. kadang siap ada minum petang cekodok ke hape kan. pastu makayah aku boleh pulak balek kampong dari hari KHAMIS itu hari. lama weh...ghindu da bersarang lebat dalam hati ini. makaih...ayat bunga-bunga disitu.

pastu kan..aku n 2 orang adek aku rasa cam tak slera nak makan. tengok kedai Tomyam KapKap, Jees Seafood rasa cam takde mood nak makan. pastu kan...abang kitorang ajak g makan kat Ani Sup Utara pon ktrg takmo. SEDIH KAN?

pastu kan...adek aku sorang ni kata nak blanje lak. kitorang cam takde mood sangat. kitorang pon pegi la makan...tak selera sangat pon. order pon siket je. tak percaya ke? hish...asal cakap aku tak selera makan je mesti tak caya. ape kes?


moral of the story. belaja la masak ngan mak. kalo tak, nanti mula la rindu masakan mak la hape. tapik mak suh tolong kupas bawang. cakap alergi konon air mata boleh cair la hape...chait!

6 komen panas:

PG said...

akakkkkk....nakkkk! owhh..bsenang lenang rupenya ye......arghhh..tensen ngan akak ni..ahaha...

y atas tu makan utk brape org kak? huahauhuaa

Cik Bib said...

PG : hish..kamo ni .mana ada bersenang lenang. tak baca ke akak kata takde selera tau ktrg.huh...

tuk sorang makan la weh...chait.dia g bagi 3sudu pasal kami ada 3..ekekeke.

khairul hisyam said...

takde selera la sangat. ngeee

Marya Hana . said...

hehe barutawu rindu rinduan eh.. :)

hai, 1st time jejak sini tau..

Cik Bib said...

khairul hisyam : haish...takdo selera la tuh.kalo tak lagi banyak makanan kat situ..huhu.

Cik Bib said...

Marya Hana : makasih 1st time jejak sini yer. welkam...welkam...

betol tu ghindu-ghinduan da ni hah emak tabalek lagi.camno?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...