24.1.11

tompok | tompok | hitam

Assalamualaikum w.b.t..................

minda dan keringat sama penat....
mode : kopi hitam pekat dalam cawan hitam.
tapi apesal gambar lilin?
sebab lilin tu je harapan untuk masih lagi bercahaya.
tapi pesal gamba kecik nau?


sebab sukati aku la nak bubuh gamba besar mana. knapa kena banyak tanya? atau mungkin jugak akibat aku sedang berkecil hati?

ok bye...............

11 komen panas:

Jeely jelly said...

huuu... asal len mcm je nie ? chill chill... mkn coklet byk2 ok.. nti kurang sikit :)

Cikgu Tie said...

Berkecil hati pasal apa pulak ni Cik Bib?

fiezah91 said...

adeyyy.. ko kecik ati dgn aku ke? br buang pkataan ---- tu dah nak kecik ati.. hehe..

Cik Bib said...

@jeely jelly : heh..ekceli, sy baru kirem member g langkawi ceklat. Maka, da bedal byk coklat da. Maseh tidak chill lg.bgaimanakah?heh..

Cik Bib said...

@cikgu tie : heh..berkecil hati akibat hati suda makin mengecil akibat kesan rumah hijau.aiyak....haha.

Cik Bib said...

@sahabat sipot sedut : aku da tertidor awal malam td akibat ati tidak sehat.maap la yer..ye,aku mmg kcik ati ko padam bib_ _ _ _ tu.hahaha...

Mohd Asyraf said...

alaaaa..nape cedey2 nie...enjoy la..hidup mesti penuh ngn senyuman..

Cik Bib said...

@Mohd Asyraf : tu la..hidup ni penuh dengan senyuman. sehingga terlupa kedukaan.ewah..ayat nak tacing...

Hafriz el-Muhammady said...

sempoi la.. ^_^

Cik Bib said...

@Hafriz el-Muhammady : hehe..menda yg sempoi?makasih...sempoi sampai sempot.huhu...

damha said...

tompok2 hitam....
menggelapkan keadaan...
namun sebatang lilin...
bisa menerangi sebuah kegelapan,,,
ade sinar dicitu....
ada cahaya yg menyinari....
gugusan2 hitam kan memutih kembali...
menceriakan sebuah kedukaan...
membahgiakan sebuah harapan....
he3333

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...