31.1.11

tajuk | puisi | sepi

Assalamualaikum w.b.t.............

aku ada cam terbaca satu blog ni tau. dia mmg suka kan puisi aku rasa pasal dia asek wat puisi. hehehe..aku tatau la itu puisi ke hape. tapi besar² dia tulis menda tu adalah puisi. aku pon nak cuba la gak wat puisi..adeh.aku da start nak maen jiwang. ok..tajuk puisi aku sepi....nak jadikan sedap siket. aku nak bagi tajuk panjang lagi.

tajuk :  "sepi seorang perindu"

SEPI................
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 . 
ya...sesungguhnya. aku SEPI.

suka tak puisi ni? hah..ni cubaan pertama aku berpuisi. sila bagi sokongan anda tuk aku terus berkarya dalam puisi.ececeh.... sekian.
 

21 komen panas:

gigi rongak said...

H.A.M.P.E.H!!
punya lama aku tggu alih ni je.

Cik Bib said...

rongak ku yang manja...
ko ni ..cuba support siket bakat sipi² aku.

nyampa tol.neway, makasih..sbb ternanti² puisi aku.haha...

Chikebum Buzz said...

errr...cik habib ..cik habib nak kene lempang dengan shayer ke ?..alaa skeeett jer ..nak lempang skeeettt je ..boleh la yeh !! boleh ye ..! (",)

Cik Bib said...

chikebum buzz...knapa kamo nak lempang saya ni?

kamo takkan sanggup nak lempang pipi gebuku ini even skeeeett je..haha.

biakan saya terus berpuisi..huk3x.

Cik Mira said...

HAHAHHA
permulaan yg bagus.
akk buat kite gelak kat office sorang2 tau tak
hahaha

gigi rongak said...

byk la ko kan..teruskan bakat ko yg ada ni..aku paham napa ko buat puisi mcm ni je.. ngahahaha :P

Love You Anne said...

hahahahha...statment puisi yang menyakitkan hati aku sebagai seorang pencinta puisi........siot siot siot

Cik Bib said...

@Love You Anne : haha....adeh.

janganla marah...saya hanya mencuba.dan saya mmg sdg sepi tatkala mnulis puisi ini.uhuk...

Cik Bib said...

@rongak : makasih yer awak.awak selalo menyokong kite dari belakang.

tapi ape yer yang awak paham knapa saya buat puisi ini?hahahaha....

Cik Bib said...

@mira : erk...takpe mira.gelak tu kan satu senaman pipi. nnti pipi kamo jadik lebih gebum..ahaha.

yer..akak mula dari bawah yer.haha~

p[A]n[A]d[O]L said...

bib, x sangka ko b'bakat ek dlm wat puisi..
puisi ko sungguh mruntun jiwa aku yg m'baca n3 ko..
uhhh, ku sungguh t'haru..........

Cik Bib said...

@p[A]n[A]d[O]L : hehe..tq yer. ye tu baru siket je tu.banyak lg perlu digilap.hahahaha....

sebut sal meruntun jiwa..aku ada puisi sal jiwa beb. ko nak dengar tak?huhu...

Hafriz el-Muhammady said...

luv puisi...hihi

Cik Bib said...

@Hafriz el-Muhammady : erk...oh ok.saya pon suka tapik tak pandai bpuisi.hehe..

Cik Bib said...
This comment has been removed by the author.
PG said...

kalau macam tu...urmmm....gambar tu...bukan gambar hiasann la kannn...huahauhauhaua

Cik Bib said...

@PG : yer..betol tu.tu bukan gambar hiasan.tu gambor menghias saja.hehe...sepi kan?ahak..

Gayahspears said...

eh kenapa aku baru baca n3 nih >_<

Cik Bib said...

@gayah : sebab ko mana nak bc entri blog aku maupun puisi aku.ko kan peminat kontrolhisteria...

Sapa la aku ni perindu sepi...uikkkk?tetiber.haha..

damha said...

sepinya hati ini...
kesunyian melanda diri...
ibarat sepi seorang perindu...
melamun mengenang nasib yg menimpa...
entah mengapa tetiba terasa sayu...
menitis airmata ini...
mengalir hangat di pipi...
jatuh berderai kebumi...
namun ku percaya...
disatu hari nanti....
kan ada penyeri...
dalam kehidupan ini....

he3333

nukilan damha~

Cik Bib said...

damha : HAHA...kemaen lagi kamo berpuisi kat sini ek? chait...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...