23.1.11

tahniah | cekgu | saidah

Assalamualaikum w.b.t..............


aku suka menumpang....asek² nak tumpang orang sesuka hati. banyak cantek muka kau....hahaha. aku bukannye ape. aku suke la tumpang hepi..aku jadik hepi tengok orang laen hepi. pastu aku la meghoyan sedih bagai nak rak...tapik takpe. setiap yang berlaku..pasti ada hikmahnyer. betol..tak tipu!

ok..takde idea nak cakap banyak. juz nak wish sepatah tak brapa dua kata.
tahniah tuk sahabat aku, SAIDAH SABTU 
yang telah mencapai antara salah satu impian hidup beliau sebab da nak jadi cekgu. impian percintaan beliau maseh samar² dan harap akan berakhir dengan kebahgiaan juge. i'm proud of u saie. .semoga kita sama² berjaya dengan jalan hidup masing² kelak.

AMINNNNNNNNN.......

berjoging tidak menghalang kami berposing.tahan nafas disebabkan masing² bau kepam.

kata-kata :

tahniah gak buat kak ipor ku dgn berita pregnantnyer. pendek kata tahniah la kat korang sume yang bergembira dengan berita gembira. aku cam biasa...TUMPANG!!!!!!!


 

5 komen panas:

Cik Mira said...

er er macam kenal jerk kakak seblah tuu

Dea said...

salam.. :)

Cik Bib said...

@mira : heh...kenal erk?yela..ex-darul ehsan kot.huhu...

Cik Bib said...

@Dea : salam....tq singgah.

muCux said...

sok leh soh saie aja anak kiter
hahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...