7.1.11

musim | status | bertukar

Assalamualaikum w.b.t.............

haip...status. ya status. ada apa pada status?
aku rasa status ni takde pe sangat. tapik sejak de fesbuk yang leh adjuz2.
in a relationship, enggaged, married with ______ dan seumpamanya la.
menda ni cam femes la. rata-rata suma page ada menda nih.kau ada?tettt...
bez kan ada function camni. C.O.O.L...phiwit.
leh kenal2 ngan pasangan dorang sekaligus.ahak..
kalo suke tu, memuji je tak abes gf dia lawo, idung mancung, bibir cm sharifah aini.wahhh~
kalo tak, hamboi bukan maen bergosip mengumpol dosa. bf dia ni mak aih hampes. bla bla bla...da tak gheti stop da.

mungkin da tiba masanya beralih status. so, kepada korang yang sudah. semoga korang bahgia menghadapi hari-hari bersama.

dan kepada yang belum, teruskan berdoa dan berusaha utk ke arah itu. jangan frust sangat pasal jodo, ajal dan maut itu kan ketentuan Ilahi. (ayat nyedapkan hati versi solehah...ahai)

semoga kamo-kamo dan saya-saya temui jodoh yang dapat membimbing ke arah kebaikan dunia dan akhirat.AMIN.

16 komen panas:

yienNoor said...

taun baru kene status baru..

Cik Bib said...

yela..tapik kalau takde jodo.
leh tak kalo nak tuka suke2.ahak...

yienNoor said...

jodoh tuh kene cari.. nak tunggu datang bergolek akhirnye bergolek temenung je le cik bib uhhuhuhu

Cik Bib said...

hehe..baekla.saya akan mencari..dan mengejar.uik????????hehe...

yienNoor said...

keh keh keh...

Cik Bib said...

kuikuikui...dush3x~
terkeno den..aiyak!

yienNoor said...

mana tag fb dlm blog ni

Cik Bib said...

hehehe...sbenarnya baru make up. maka nya lom lagi bubuh.ahak..

tapik takpe..add aje saya.
bib2426@yahoo.com

yienNoor said...

oh.. makeup tak pakai gincu tuh yang kurang skit huhuhuhu

Cik Bib said...

hahaha..itu ler pasal.gincu takde.bedak pon bedak baby johnson je..ahak...

one2paii said...

o0o0..lu dah gatai nak kawin yerk..syabas2..teruskan azam menggatal untuk tahun ini..bila lu nak tukau status dari bujang ke tidak lagi buhjang?haha

Cik Bib said...

pai..lu da tukar status dulu.lu eksen yer.

takpe..nanti gua tukar gua ajak lu men kompang ngan silat pengantin.huh~

Cik Mira said...

slmt bertukar status kakak!

Cik Bib said...

hahahaha...banyakla kamo mira.
mana ada.kamo tukar status dulu ni.phiwit...phiwit....

PG said...

lu in relation ngan sape? huahaha..
tp kan..dorg y bcinta ni..bile dh putus..kecoh sekampung kat fb...hahahahhahaa

Cik Bib said...

hahahaha...lu ni tak skodeng fesbuk gua nih. gua kan in a relationship ngan fahrin ahmad. tak nampak ke?

ye r..bcinta kecoh sekampong kat fb. putos kna la kecoh sekampong gak.. (ini bukan ayat berbaur dengki.uhuk)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...