20.12.10

musim | kenduri | kawen

Assalamualaikum w.b.t.............


entri aku kali ni sempena kawen KAWAN². bukan AKU...
Tahniah buat Nadzrul Aida Mat Darus Suami  &  Na'am Am Jaafar Isteri.
 "semoga dipanjangkan jodoh sehingga ke akhir hayat & selamat menempuh alam baru dengan penuh kebahgiaan"

da lepak² & sembang² wajeb kat kenduri kawen kawan² cenggini la : 

orang² : kau bila lagi ?
aku : ** senyum dulu tambah keyakinan.heh...sok da jodo aku nnti,aku jemput la.ilek...

orang² : asal aku tanya je ko senyum ek....heh.
aku : da tuh, takkan nak nanges?huk3x...menjawab elak topik diteruskan.

orang² : ye la tuh... (kan aku da cakap...ending da.hahaha.....)

naseb baek dekat² je dorang ni kawen.lepas ni kite jumpa kat kenduri kawen hawa ngan ainul plak.sorang bulan 4..sorang bulan 6..nak kawen gak.uhuk....gedix~

 
NAAM AM & ISTERI : da kawen da ktua pengawas ktrg ni dl. member baek aku gak r dl masa skolah. dia suka bet ngan aku sapa markah tinggi tuk subjek agama & math. agama kompem aku menang. math beza bbrpa markah je.tp slalonye math dia la terer.hahaha...sehari sebelom nak kawen ni. baru terhegeh² nak jempot kawan². pastu cakap aku maki dia.cis....

NADZRUL AIDA & SUAMI : kawan aku masa kelas sains & sekelas gak la ngan c naam ni. eda ni dak kelas aku yang baek tapik garang. jangan kacau dia kalo dia tak kacau korang..sebab dia kalo ngamok. NAHAS... boleh je family dia kenal aku siket² pasal aku penah teman dia g sunway lagoon.hakhak....aku pn tatau kenapa aku terpilih g sunway lagoon ngan dia masa tuh. pasal aku kaki jalan rasanye..hehehe.


kata-kata : TAHNIAH buat kawan² aku yg kawen, tunang, mrisik. kepada yang belom.korang pun bakal...TAHNIAH in advance.

3 komen panas:

9W2URY said...

Betul tu.. memang kenduri kahwin sana-sini, hari minggu memang sibuk.
Jadi, Selamat Pengantin Baru kepd semua pengantin..

habibah abdul said...
This comment has been removed by the author.
habibah abdul said...

tol tu 9W2URY...wah, bebelit lidah nyebot nama kamo.

selamat pengantin baru & lama pada pngantin n yg da pnah jadi pngantin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...