21.12.10

gile | ke | hape?

Assalamualaikum w.b.t.............


saja la kan aku nak cite menda pelik berlaku kejap tadi. tetiber ngah layan berita sal eksiden yang ragot 27 nyawa kat simpang pulai. tetibe lak ada mesej masok...haish.ingatkan sapa. tetibe no tak dikenali. tapi dia cam mention nama aku betol la plak kan...kebetolan ler ni.

gilo : bib..ko katner? 
AKU : siapakah?
gilo : aku la akmal..
AKU : akmal mana nih?
gilo : akmal najihah. aku ada problem ni nak share siket..
AKU : erk?????? akmal najihah mana? menda problem ko? bukan maen nak share lagik. <--layankan bajet dia member aku zaman tadika dolu².
gilo : takde la macam ni . aku bengang bangang (ni mmg ayt dia sbijik² ok). ko kenal tak jamal budak sainskegunaan? ko kenal tak aku ni weh?
AKU : haish..len macam je ni. ko salah org nih. aku memang bib pon. ko nak cite ngan bib laen ni. adeh..ntahsapa² la ni..
gilo : ko kalo taknak dengar masalah n tlg aku.ko cakap je..takyah la sampai tak kenal aku lak. (*siap marah aku lagik!)
AKU : hahaha..mrepek tol.da salah org ni. knal pn tak,xnak tlg menda. 
pape pon, ko ilek suda ngan jamal tu. ko jgn bengang sgt <-- menggelabah X bagi nasehat pada org yg tak dikenali?
gilo : huh....

AKU tak reply da...ghentikan ler.gile ke hape? 

aku cam terpikir² sampai sekarang..menda suma ni? kmaen petik je nama² yang terlibat.hahaha....merepek tol. ade gak orang pelik dan konfiden cani.adeh....

11 komen panas:

biskut said...

apakah....................

cikbib kakitidor said...

itu ler pasal nye biskut..adeh.
ntahsapa2 la mamat ni.da la salah org.siap memarah lagi.adehai la..

one2paii said...

bib..adakah lu mengenali gua..perasan x lu tentang kehadiran gua masa kita di kolej dahulu..??sudah pasti lu x perasan kan..apekah??hahaha

cikbib kakitidor said...

gua skola takat derjah henam je. lu leh cte sal kolej kat sini. memang gua tak kenal la kan.adeh....

9W2URY said...

kih..kih..kih..
mcm tu pun ada yer...
Nasib baik dia tak cerita masalah umahtangga dia... heheh

Cik Mira said...

haaa mira plak dpt msg kol 5 pg mntk pisau. apekah? T_T

cikbib kakitidor said...

9W2URY : tu ler pasal.adehai la..konfiden dia tu bagos kalo bawa ketengah. adehai la...

mira : uik..mnta pisau?hakhak....gile ke hape? sesuai ngan tema entri ni.ahak...

Green Apel said...

confident tahap gaban dia, siap cite masalah g...haha, lucu

cikbib kakitidor said...

itu ler pasal..kalo jawab exam tu dengan tahap kekonfiden beliau. kompem result cemerlang..heh.

Jeely jelly said...

haha.... cikbib punnn...siap g nasihat g tu... haha

cikbib kakitidor said...

hahahaha..mana tak nye jelly. lawak je rasa. mati2 ingat member yg dkenali ke hape. ni ajak gosip org yg kte tak kenal...adeh~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...